کد خبر: 579458
|
۱۴۰۱/۰۸/۰۳ ۱۱:۳۹:۴۵
| |

همدستی مرد تبهکار با 2 زن برای اجرای نقشه‌های سرقت

مرد و زن جوان سوار بر موتورسیکلت با پرسه زدن در خیابان‌ها، لوازم داخل خودروها را سرقت می‌کردند.

همدستی مرد تبهکار با 2 زن برای اجرای نقشه‌های سرقت
کد خبر: 579458
|
۱۴۰۱/۰۸/۰۳ ۱۱:۳۹:۴۵

مردی که با همدستی زنی دیگر و مادرش از خودورها سرقت می‌کرد، در جریان تحقیقات پلسی به جرایمش اعتراف کرد.

به گزارش اعتماد آنلاین، تحقیقات پلیسی در این خصوص از خرداد ماه با وقوع یک فقره سرقت محتویات داخل یک خودروی مزدا به ارزش 30 میلیارد ریال آغاز و معلوم شد مقدار زیادی پول و طلا در خودروی مالباخته وجود داشت و سارقان که سوار بر موتورسیکلت بودند با شکستن شیشه خودرو دست به این دزدی زدند.

کارآگاهان با بررسی‌های میدانی فهمیدند سارقان زن و مرد جوانی هستند که با همدستی یکدیگر این دزدی را انجام داده و سرقت‌های مشابه دیگری نیز مرتکب شده‌اند. ماموران با پیگیری سرنخ‌های موجود هویت و مخفیگاه سارقان حرفه‌ای را در غرب تهران شناسایی  و زن جوان را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند اما همدست او فرار کرد.

مرد جوان نیز ساعاتی بعد توسط کارآگاهان دستگیر شد. متهمان پس از انتقال به اداره بیستم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت‌های متعدد داخل خودرو در شمال تهران اعتراف کردند و گفتند از 7 ماه قبل با یکدیگر آشنا شدند و سرقت‌ها را آغاز کردند.

در جریان تحقیقات پلیسی معلوم شد متهمان پس از سرقت محتویات داخل خودرو با مالباختگان تماس می‌گرفتند و برای بازگرداندن مدارک شناسایی آنها، درخواست مژدگانی داشتند و مدارک را با تاکسی ‌اینترنتی برای طرف مقابل می‌فرستادند.

از سوی دیگر بررسی‌ کارآگاهان نشان داد زن و مرد سارق پس از سرقت طلا‌های خودرو مزدا، اموال مسروقه را به مادر این مرد مرد جوان تحویل دادند و از وی در خواست کرده‌اند طلا‌ها را بفروش برساند.

کارآگاهان به دنبال دریافت این اطلاعات مادر مرد جوان را دستگیر کردند و بدین ترتیب مقداری از طلا‌‌های مسروقه خودرو مزدا توسط کارآگاهان اداره بیستم پلیس آگاهی کشف شد.

سرهنگ کارآگاه ولی‌پور گودرزی، رییس گلیس آگاهی تهران، در این رابطه خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات در اختیار کارآگاهان اداره بیستم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها