کد خبر: 579398
|
۱۴۰۱/۰۸/۰۳ ۰۷:۲۱:۲۶
| |

مردی همسر و فرزند خردسالش را کشت

متهم در بازجویی‌ها به قتل همسر و فرزند خردسالشان اعتراف کرد و مدعی شد که بر سر اختلافات خانوادگی دست به این جنایت زده است.

مردی همسر و فرزند خردسالش را کشت
کد خبر: 579398
|
۱۴۰۱/۰۸/۰۳ ۰۷:۲۱:۲۶

مردی که در جنایتی جنون‌انگیز همسر و فرزند خردسالشان را به قتل رسانده و فراری شده بود به دام پلیس افتاد.

به گزارش همشهری، اواسط مهرماه مردی با پلیس تماس گرفت و خبر از به قتل رسیدن خواهر و خواهرزاده‌اش در خانه‌شان داد. این مرد گفت: وقتی چندین بار با خواهرم و همسرش تماس گرفتم و جوابی نشنیدم، نگران شدم و خودم را به خانه‌شان رساندم اما پس از ورود به داخل خانه با اجساد بی‌جان هر دوی آنها که در یکی از اتاق‌ها افتاده بود روبه‌رو شدم. به‌دنبال این تماس، تیمی از مأموران راهی محل حادثه شدند.

بررسی‌ها نشان می‌داد که مادر 28ساله و فرزند خردسال او هر دو بر اثر خفگی به قتل رسیده‌اند و عامل این جنایت کسی جز پدر خانواده نبوده است. مأموران متوجه شدند که این مرد از مدتی قبل وبر سر اختلافات خانوادگی با همسرش درگیر بود و پس از جنایت نیز بدون برجا گذاشتن ردی از خودش ناپدید شده بود. از همان زمان تحقیقات برای دستگیری مظنون اصلی این جنایت هولناک آغاز شد.

سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: در کمتر از 24ساعت مخفیگاه قاتل فراری در اطراف محل جنایت شناسایی و این مرد در یک عملیات ضربتی دستگیر شد. او در بازجویی‌ها به قتل همسر و فرزند خردسالشان اعتراف کرد و مدعی شد که بر سر اختلافات خانوادگی دست به این جنایت زده است. با اعترافات متهم، برای او قرار قانونی صادر شد و تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    سه‌شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱

    فقر و فلاکت باعث بهم ریختگی روان نیز می شود.

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها