کد خبر: 579071
|
۱۴۰۱/۰۸/۰۱ ۰۷:۳۴:۱۸
| |

عامل جنایت در سفره‌خانه تسلیم شد

متهم گفت: گاهی اوقات با خودم چاقو حمل می‌کنم که آن شب هم با خودم برداشتم اما قصدم قتل نبود. فکر نمی‌کردم ضربات من کشنده باشد و زمانی که متوجه شدم پسر جوان به قتل رسیده متواری شدم.

عامل جنایت در سفره‌خانه تسلیم شد
کد خبر: 579071
|
۱۴۰۱/۰۸/۰۱ ۰۷:۳۴:۱۸

مرد میانسال که به اتهام قتل در یک سفره‌خانه سنتی متواری بود وقتی فهمید پسرش دستگیر شده خود را به پلیس معرفی کرد.

به گزارش «ایران»، رسیدگی به این پرونده از شامگاه یکشنبه 24 مهر و به‌دنبال گزارش مرگ پسر جوانی در یکی از بیمارستان‌های پایتخت به بازپرس محمد وهابی آغاز شد.

بررسی‌ها نشان می‌داد برادر مقتول به اتهام کلاهبرداری متواری بوده و شب حادثه یکی از طلبکاران او به همراه پدرش برای وصول پول به سفره‌خانه پدر وی رفته و در یک درگیری خونین این پدر و پسر، مرد سفره‌خانه‌دار، پسرش و وکیلی که دوست آنها بود را با چاقو مجروح کردند اما پسر جوان در بیمارستان جان باخت.با اعلام موضوع به پلیس در کمتر از 24 ساعت، پسر جوان را بازداشت کردند. اما او مدعی بود که پدرش جنایت را مرتکب شده و قتل به خاطر طلب 160 میلیونی از برادر مقتول بوده است.

در حالی که بررسی‌ها برای دستگیری عامل جنایت ادامه داشت، مرد میانسال به اداره آگاهی رفت و خود را معرفی کرد. او در تحقیقات گفت: پسرم ماشین‌اش را فروخت و کمی پول روی آن گذاشت و به برادر مقتول داد تا برای او خودرو بخرد اما برادر مقتول نه تنها پول پسرم بلکه پول چندین نفر دیگر را به بهانه‌های مختلف گرفت و متواری شد.

او ادامه داد: برای رسیدن به پول پسرم چند باری به قهوه خانه رفتیم اما فایده‌ای نداشت. گاهی اوقات با خودم چاقو حمل می‌کنم که آن شب هم با خودم برداشتم اما قصدم قتل نبود. فکر نمی‌کردم ضربات من کشنده باشد و زمانی که متوجه شدم پسر جوان به قتل رسیده متواری شدم. وقتی فهمیدم که پسرم را دستگیر کرده‌اند، تصمیم گرفتم خودم را معرفی کنم.

با اعتراف مرد میانسال به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران، متهم در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار داده شد و تحقیقات ادامه دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها