کد خبر: 576393
|
۱۴۰۱/۰۷/۱۱ ۰۹:۴۰:۱۴
| |

جزییات آتش زدن جسد دختر جوان به خاطر مرگ هنگام تزریق ژل

پزشک کلینیک مدعی شد پس از سکته دختر جوان دچار وحشت شده و به همین خاطر تصمیم گرفته جسد را آتش بزند.

جزییات آتش زدن جسد دختر جوان به خاطر مرگ هنگام تزریق ژل
کد خبر: 576393
|
۱۴۰۱/۰۷/۱۱ ۰۹:۴۰:۱۴

کارکنان کلینیک زیبایی وقتی متوجه سکته دختر جوان هنگام تزریق ژل شدند، جسد او را به حوالی نظر‌آباد بردند و آتش زدند. پزشک کلینیک هم که بعد از این ماجرا از کشور خارج شده بود پس از بازگشت دستگیر شد.

به گزارش جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از حدود یک ماه قبل و با کشف جسد سوخته‌ای در حوالی نجم‌آباد در شهرستان نظرآباد آغاز شد. مرد عابری در حال عبور از کنار جاده با مشاهده جسد سوخته‌، وحشت زده با پلیس تماس گرفت و ماجرا را خبر داد.

کارآگاهان پلیس آگاهی البرز همراه بازپرس جنایی در محل کشف جسد حاضر و در بررسی‌های اولیه متوجه شدند‌، جسد متعلق به دختر جوانی است که در محل دیگری جان باخته و بعد از انتقال به آنجا به آتش کشیده شده است. با تحقیقات میدانی، جسد به پزشکی قانونی منتقل و ماموران برای شناسایی هویت این دختر به بررسی پرونده افراد ناپدید شده در استان البرز پرداختند اما ردی به دست نیامد. تیم جنایی در ادامه بررسی‌ها متوجه شباهت دختر ناپدید شده‌ای در تهران با جسد کشف شده در نظرآباد شدند. مادر و خواهر این دختر به پلیس آگاهی احضار شده و با مشاهده شال و انگشتر نیم سوخته دخترشان‌، او را شناسایی کردند. با شناسایی هویت دختر جوان‌، روند رسیدگی به این پرونده وارد مرحله تازه‌ای شد و کارآگاهان به تحقیق از خانواده او پرداختند. خواهر دختر جوان به ماموران گفت: روزی که خواهرم ناپدید شد با من تماس گرفت و خبر داد برای تزریق ژل نزد دکتری می‌رود. بعد هم ناپدید شد و تلاش‌های ما برای یافتن او بی‌نتیجه ماند.

ماموران با بررسی تماس‌های این دختر توانستند کلینیکی را که به آنجا رفته بود شناسایی کنند اما وقتی به آنجا رفتند از مدیر و پرستاران کلینیک خبری نبود. در ادامه پرستاران در جزیره قشم شناسایی و دستگیر شدند. آنها در تحقیقات منکر اطلاع از سرنوشت دختر جوان شدند اما وقتی با دلایل پلیسی رو‌به‌رو شدند لب به اعتراف گشوده و اظهار داشتند: « دختر جوان برای تزریق ژل به کلینیک آمده بود. هنگام تزریق ناگهان دچار ایست قلبی شد و تلاش برای احیای او بی‌نتیجه ماند.»

سرهنگ محمد نادر بیگی‌، رئیس پلیس آگاهی استان البرز در این باره گفت: « بر اساس اظهارات متهمان‌، آنها پس از مرگ دختر جوان در کلینیک زیبایی‌، جسد را روی ویلچر قرار داده  و به مقابل پارکینگ انتقال داده و تحویل راننده‌ای دادند و از او خواستند آن را سر به نیست کند. راننده نیز جسد را به بیابان‌های اطراف نظرآباد برده و آتش زده بود.»

وی ادامه داد:« پزشک کلینیک بعد از مرگ دختر جوان به خارج از کشور رفته بود که پس از بازگشت به ایران شناسایی و دستگیر شد . او مدعی شد ،پس از سکته دختر جوان دچار وحشت شده و به همین خاطر تصمیم گرفته جسد را آتش بزند. »

نادربیگی خاطر نشان کرد:« با توجه به مرگ دختر جوان در تهران، پرونده با صدور قرار عدم صلاحیت به دادسرای تهران ارسال شد.»

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها