کد خبر: 574798
|
۱۴۰۱/۰۶/۲۹ ۱۱:۵۹:۴۳
| |

قتل مسلحانه نوجوان 18 ساله هنگام سرقت/ قاتلان بعد از یک سال دستگیر شدند

متهمان هنگام دزدی از ساختمانی نیمه کاره نگهبان 18 ساله را کشته و گریخته بودند.

قتل مسلحانه نوجوان 18 ساله هنگام سرقت/ قاتلان بعد از یک سال دستگیر شدند
کد خبر: 574798
|
۱۴۰۱/۰۶/۲۹ ۱۱:۵۹:۴۳

متهمان قتل مسلحانه جوان 18 ساله ایرانشهری پس از یک سال فرار به دام افتادند.

به گزارش اعتماد آنلاین، روز پانزدهم شهریور سال گذشته گزارشی مبنی بر قتل شهروندی در یکی از محلات شهرستان ایرانشهر به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام شد و بلافاصله اکیپی کارآگاهان پلیس آگاهی با حضور در صحنه جرم، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

در بررسی اولیه کارآگاهان مشخص شد 3 نفر با در دست داشتن سلاح کلت حین سرقت از ساختمان نیمه کاره با 2 نگهبان ساختمان روبه‌رو شدند که در پی تیراندازی به نگهبانان، یکی از نگهبانان که جوان 18 ساله بود، از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفت و در محل فوت شد. نگهبان دوم نیز از پهلو مورد اصابت گلوله قرار گرفت و زخمی شد. همچنین یکی از متهمان حین فرار از صحنه جرم دچار مصدومیت شد که توسط اهالی محل دستگیر و تحویل ماموران شد و 2 نفر دیگر متواری شدند.

کارآگاهان با جمع‌آوری سرنخ‌های موجود، متهمان مورد نظر را شناسایی و تحقیقات تخصصی خود را برای دستگیری آنان آغاز کردند.

با توجه به متواری بودن قاتلان، تلاش پلیس برای دستگیری آنان ادامه داشت تا اینکه تیم رسیدگی‌کننده به پرونده، چند روز قبل با اشراف اطلاعاتی خود سرنخ‌هایی از محل اختفاء متهمان در یکی از محلات شهرستان به دست آوردند. در نهایت با تلاش پلیس مخفیگاه قاتلان فراری شناسایی و در عملیاتی ضربتی پس از یک سال فرار و زندگی مخفیانه دستگیر شدند و طی بازرسی از مخفیگاه آنها 3 دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شد.

متهمان در تحقیقات تکمیلی انگیزه قتل را سرقت اعلام کردند و سپس با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها