کد خبر: 573715
|
۱۴۰۱/۰۶/۲۱ ۱۰:۴۸:۵۴
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

جزئیات تازه از مرگ شیلر، زن مریوانی هنگام فرار از چنگ همسایه متجاوز

شیلر در حالی هدف سوءقصد مرد همسایه قرار گرفت که به یاری همسر او رفته بود. این مرد در بازداشت است و تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.

جزئیات تازه از مرگ شیلر، زن مریوانی هنگام فرار از چنگ همسایه متجاوز
کد خبر: 573715
|
۱۴۰۱/۰۶/۲۱ ۱۰:۴۸:۵۴

مرگ دلخراش شیلر زن مریوانی مقابل چشمان فرزندش واکنش‌های زیادی را در پی داشت. متهم این پرونده اکنون در بازداشت است و تحقیقات از او ادامه دارد. زن جوان هنگامی که از نیت مرد همسایه برای تجاوز مطلع شد از پنجره به بیرون پرید و جانش را از دست داد.

به گزارش اعتمادآنلاین، تاکنون در تحقیقات و بر اساس گفته‌های پسر ۱۲ ساله شیلر مشخص شده مرد همسایه به نام گوران ساعت ۲۴ روز حادثه مقابل خانه شیلر رفت و از او برای همسرش درخواست کمک کرد. شیلر نیز با پسرش به خانه مرد همسایه رفت تا به همسر بیمار او کمک کند اما جلوی در گوران از ورود فرزند شیلر جلوگیری کرد و گفت چون همسرش لباس مناسبی به تن ندارد پسربچه نمی‌تواند داخل برود.

کودک ۱۲ ساله گفته چند دقیقه بعد صدای داد و فریاد شنید و سعی کرد وارد خانه شود اما چون در بسته بود نتوانست و همان‌طور که داشت تقلا می‌کرد وارد خانه شود مادرش را در طبقه دوم دید که به پایین پرت شد. این پسر بلافاصله همسایه‌ها و بعد هم پلیس را خبر کرد.

شیلر چرا خودش را از ساختمان پرت کرد

آن طور که شاهد ماجرا گفته صدای فریادهای شیلر از داخل خانه و درگیری نشان می‌داد اتفاقی در آن خانه دو طبقه افتاده است و شیلر قصد دارد فرار کند. این زن وقتی از طبقه دوم خودش را به پایین پرت کرد تصور می‌کرد می‌تواند فرار کند و به قصد خودکشی این کار را نکرد. پس از آن بلافاصله جسم نیمه‌جان شیلر به دلیل شدت وخامت حالش به بیمارستانی در سنندج منتقل و تلاش زیادی برای نجات جان این زن انجام شد.

بر اساس اطلاعاتی که خبرنگار اعتمادآنلاین به دست آورده است از همان ابتدا که شیلر به بیمارستان منتقل شد سطح هوشیاری پایینی داشت و پزشکان امیدی به نجاتش نداشتند. آنها به شوهر شیلر گفته بودند حتی اگر همسرش به هوش بیاید دیگر سالم نخواهد بود و به طور کامل فلج خواهد شد چرا که آسیب جدی به نخاع، جمجمه و نسج مغزی او وارد شده است.

سطح هوشیاری شیلر آنقدر پایین بود که چند روزبعد او جانش را از دست داد.

شوهر شیلر کجا بود؟

شوهر شیلر کارگری است که در کردستان عراق کار می‌کرد. او کارگر روزمزد است و در فصل گرم سال برای کارگری به کردستان عراق می‌رود. شیلر و دو فرزندش که یک پسر ۱۲ ساله و دختری کوچک هستند در خانه‌شان با هم زندگی می‌کردند. پدر بچه‌ها هر چند هفته یک بار برای دیدار با خانواده از کردستان عراق باز می‌گشت، چند روزی در منزل بود و دوباره سر کار می‌رفت. شب حادثه نیز این مرد در کردستان عراق بود که پسرش با او تماس گرفت و آنچه رخ داده بود را توضیح داد.

چرا شیلر به خانه همسایه رفت

تحقیقات نشان داده چند روز قبل از حادثه شیلر همسر گوران را که بیمار بود، به بیمارستان برد. در آن زمان گوران در منزل نبود و شیلر به کمک زن بیمار رفت و سپس او را به خانه‌اش بازگرداند. به همین دلیل شب حادثه شیلر وقتی حرف‌های گوران را درباره بدحالی همسرش شنید گفته‌های او را باور کرد.

سوابق متهم

بررسی سوابق گوران نشان می دهد او چندین بار به اتهام شرارت و عربده‌کشی دستگیر شده و فرد خوشنامی در محل نبوده است. او اختلافاتی با خانواده‌اش نیز داشته و چندین بار نیز بازداشت شده است.

در حال حاضر گوران در بازداشت به سر می‌برد و با توجه به اینکه احساسات عمومی مردم مریوان جریحه‌دار شده است تحقیقات در این خصوص به صورت گسترده ادامه دارد. خانواده شیلر نیز از متهم شکایت کرده و خواستار مجازات او شده‌اند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • مختاری ارسالی در
    سه‌شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۱

    فقط اعدام برا این مواقع هست نه برا کسیکه میگه بنزین گرونه

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها