کد خبر: 573379
|
۱۴۰۱/۰۶/۱۹ ۱۲:۱۲:۴۷
| |

زورگیران تلفن همراه به آخر خط رسیدند

ماموران گشت پلیس 2 زورگیر را هنگام سرقت از یکی از شهروندان به دام انداختند.

زورگیران تلفن همراه به آخر خط رسیدند
کد خبر: 573379
|
۱۴۰۱/۰۶/۱۹ ۱۲:۱۲:۴۷

سرپرست سرکلانتری دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری 2 زورگیر تلفن همراه که با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کردند خبر داد و گفت: تا کنون 7 مالباخته متهم را شناسایی کرده‌اند.

به گزارش اعتماد آنلاین، سرهنگ عبدالرضا محمدی گفت: ماموران عملیات کلانتری 141 شهرک در حال گشت‌زنی در شهرک گلستان به یک دستگاه موتورسیکلت دو ترک و پلاک مخدوش در حال زاغ‌زنی شهروندان مشکوک شدند و متهمان را زیر نظر گرفتند.

وی با بیان اینکه ماموران در همین حین متهمان را در حال سرقت تلفن همراه شهروندی مشاهده کردند، افزود: ماموران سریع وارد عمل شده و پس از تعقیب و گریز و اجرای طرح مهار موتورسیکلت متهمان متوقف شد اما هر 2 متهم با سلاح سردی که در دست داشتند اقدام به مقاومت و حمله به ماموران کردند ولی با درایت ماموران دستگیر شدند. 

این مقام انتظامی با بیان اینکه  در بررسی اولیه 2 دستگاه تلفن همراه سرقتی و 2 قبضه سلاح سرد از متهمان کشف شد، ادامه داد: متهمان  25 و 28 ساله در تحقیقات اولیه به سرقت تلفن همراه شهروندان به روش زورگیری با تهدید سلاح سرد اعتراف و تا کنون 7 مالباخته به کلانتری مراجعه و متهمان را به عنوان سارق خود معرفی کرده‌اند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها