کد خبر: 572252
|
۱۴۰۱/۰۶/۱۲ ۱۵:۰۳:۴۴
| |

عامل زورگیری از زنان دستگیر شد

متهم اعتراف کرد موبایل 3 زن را با زور به سرقت برده است.

عامل زورگیری از زنان دستگیر شد
کد خبر: 572252
|
۱۴۰۱/۰۶/۱۲ ۱۵:۰۳:۴۴

سارق زورگیر که اقدام به 3 فقره سرقت تلفن همراه بانوان کرده بود، روانه زندان شد.

به گزارش اعتماد آنلاین، سرهنگ، کارآگاه سیدقاسم موسوی‌فر، رییس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت در این باره گفت: در پی وقوع سه فقره سرقت گوشی تلفن همراه به شیوه عنف از بانوان که سارق پس از ضرب وجرح شکات اقدام به سرقت گوشی آنها کرده بود تحقیقاتی انجام و مشخص شد که هر سه فقره سرقت به شیوه مشابه و توسط یک نفر انجام شده است.

وی عنوان کرد: با توجه به حساسیت موضوع و جلوگیری از افزایش وقوع جرم، کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت‌های خاص مامور کشف جرم شدند و در تحقیقات و بررسی محل وقوع سرقت‌ها موفق به کشف سرنخ و ردپای سارق شدند.

رییس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: با کشف ادله‌های متقن و جمع‌بندی آن هویت متهم به نام بهزاد 33 ساله بدست آمد که پس از ارسال پرونده به دادسرا و با هماهنگی مرجع قضایی نسبت به جلب متهم اقدام و او در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از وی یک دستگاه گوشی مسروقه کشف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم به ارتکاب سه فقره سرقت با شیوه عنف اقرار کرد و اظهار داشت گوشی‌های مسروقه را جهت تامین مایحتاج زندگی به افراد عبوری بفروش رسانده و قادر به معرفی مالخر نیست.

رییس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران گفت: گوشی مکشوفه طی صورتجلسه تنظیمی تحویل مالباخته شد و متهم طی قرار صادره روانه زندان و پرونده تحویل دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 15 تهران شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها