کد خبر: 572683
|
۱۴۰۱/۰۶/۱۵ ۰۷:۲۶:۲۳
| |

دستگیری اسیدپاش انتقام‌جو

متهم اصلی پرونده در بازجویی‌ها به اسیدپاشی اعتراف کرد و مدعی شد به‌دلیل اختلاف و خصومت شخصی که با صاحب خودرو داشته، دست به این کار زده است.

دستگیری اسیدپاش انتقام‌جو
کد خبر: 572683
|
۱۴۰۱/۰۶/۱۵ ۰۷:۲۶:۲۳

مردی که برای انتقام‌جویی دست به اسیدپاشی به روی یک خودروی شاسی‌بلند در ورامین زده بود، دستگیر شد.

 به‌گزارش همشهری، سرهنگ جعفر شمس بیرانوند، فرمانده انتظامی ورامین با بیان این خبر گفت: چند روز پیش گزارشی در اختیار پلیس قرار گرفت که از اسیدپاشی به روی یک خودروی تیگو5 حکایت داشت.

وی ادامه داد:‌ با حضور مأموران در محل مشخص شد این خودروی شاسی‌بلند بر اثر اسیدپاشی دچار خسارت شده و فرد اسیدپاش متواری شده است.

سرهنگ بیرانوند گفت:‌ هیچ‌کس شاهد این حادثه نبود و هیچ ردی از فرد اسیدپاش وجود نداشت اما در جریان بررسی‌های تخصصی معلوم شد که اسیدپاش مرد جوانی است که روز حادثه به همراه 2 نفر دیگر با حضور در محل حادثه اقدام به اسیدپاشی به روی خودروی موردنظر کرده و پس ازآن پا به فرار گذاشته‌اند. با این سرنخ بررسی‌ها ادامه یافت و مأموران موفق شدند این فرد و همدستانش را شناسایی و هر سه نفر آنها را در یک عملیات ضربتی دستگیر کنند.

به‌گفته فرمانده انتظامی ورامین، متهم اصلی پرونده در بازجویی‌ها به اسیدپاشی اعتراف کرد و مدعی شد به‌دلیل اختلاف و خصومت شخصی که با صاحب خودرو داشته، دست به این کار زده است. براساس این گزارش برای فرد اسیدپاش و همدستانش قرار قانونی صادر شده و پرونده آنها در اختیار مرجع قضایی قرار گرفته است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها