علت اسید پاشی به زنان شهرک مریم شهریار مشخص شد

روز گذشته یک مرد دیوانه به سه زن در پارک شهرک مریم شهریار اسید پاشیده ، این در حالی است که امروز یک مقام نیروی انتظامی اعلام کرده است عامل این اقدام یک زن بوده و تلاش برای دستگیری او ادامه دارد.

علت اسید پاشی به زنان شهرک مریم شهریار مشخص شد
کد خبر: 529373
|
۱۴۰۰/۱۰/۰۸ ۱۱:۵۲:۳۱

معاون اجتماعی نیروی انتظامی غرب استان تهران اظهار کرد: حادثه روز گذشته اسید پاشی در شهرک اندیشه شهریار توسط یک زن که ماسک به صورت داشته انجام گرفته که حالت روحی و روانی نداشته و تحت تعقیب پلیس است.

به گزارش ایرنا، سرهنگ مهدی سرپناه در بیان جزییات این حادثه ضمن تایید اسید پاشی به سه خانم گفت: حوالی ۱۰ صبح روز سه شنبه گذشته سه خانم برای ورزش صبحگاهی به بوستانی در شهرک «مریم» شهریار رفته بودند که مورد حمله اسید پاشی قرار گرفتند. 

وی افزود: این افراد، توسط یک زن از پشت مورد حمله با اسید قرار گرفته و بررسی‌های اولیه نشان می دهد یکی از زنان از ناحیه پشت پا و دست دچار سوختگی شده و ۲ نفر دیگر فقط لباس‌هایشان سوخته است.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی غرب استان تهران گفت: به دلیل لباس‌های ضخیمی که تن خانم‌ها بوده است آسیب جدی به آنها وارد نشده و فقط یکی از آنها دچار سوختگی جزیی به بیمارستان منتقل شد.

روزگذشته خبرگزاری رکنا با اعلام این خبر اظهار کرده بود که اسید پاش مرد دیوانه‌ای بوده که به ۳ زن هنگام ورزش کردن حمله کرده و به روی لباس‌های آنها اسید پاشیده است. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها