کد خبر: 571885
|
۱۴۰۱/۰۶/۱۰ ۰۹:۱۸:۰۶
| |

دام پلید دکتر قلابی برای زنان در سایت همسریابی

متهم در بازجویی اولیه به ۱۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری از حدود ۴۰۰ نفر اعتراف کرد که تا‌کنون ۶۰ نفر از شکات برای پیگیری به کلانتری مراجعه کرده‌اند.

دام پلید دکتر قلابی برای زنان در سایت همسریابی
کد خبر: 571885
|
۱۴۰۱/۰۶/۱۰ ۰۹:۱۸:۰۶

دکتر قلابی که با شکار زنان در سایت‌های همسریابی از آنها برای کلاهبرداری‌های خود سوء‌استفاده می‌کرد، در دام پلیس گرفتار شد.

به گزارش «جام‌جم»، رسیدگی به این پرونده از چندی قبل و با شکایت چند خانم که قربانی کلاهبرداری مردی در سایت همسریابی شده بودند در دستور کار پلیس قرار گرفت. در بررسی‌ها مشخص شد، شکات در سایت همسریابی با مردی آشنا شدند که خود را دکتر معرفی کرده بود. یکی از زنان در شکایت خود گفت؛ متهم پس از آشنایی اعتماد مرا جلب و عنوان کرد قصد ازدواج با من را دارد. او کارت بانکی مرا گرفت تا برایم حساب ارزی افتتاح کند و من با  آن سرمایه‌گذاری کنم. چند روز بعد افرادی با من تماس گرفته و مدعی شدند به بهانه فروش شترمرغ با مواد اولیه پلاستیک از آنها کلاهبرداری کرده‌ام. وقتی با آنها صحبت کردم، متوجه شدم دکتر قلابی از افراد مختلف کلاهبرداری کرده و این پول‌ها را به حساب من واریز و تلفنش را خاموش کرده است.

سرهنگ فرج شجاعی، رئیس پلیس آگاهی استان فارس در تشریح این پرونده اظهار داشت: با افزایش شکایت‌ها، ماموران کلانتری ۳۱ جنت تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند کلاهبردار ۳۵‌ساله را در یکی از محله‌های شیراز شناسایی و دستگیر کنند. متهم در بازجویی اولیه به ۱۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری از حدود ۴۰۰ نفر اعتراف کرد که تا‌کنون ۶۰ نفر از شکات برای پیگیری به کلانتری مراجعه کرده‌اند.

وی با بیان این‌که در بازرسی از کیف‌دستی متهم سه قطعه کارت شناسایی شرکت ملی نفت، کارت هلدینگ بازرگانی تجاری، تعدادی کارت به نام‌های افراد مختلف، اوراق از قبیل اقرارنامه، تعهدنامه، چهار دستگاه گوشی تلفن‌همراه و تبلت و چک‌های بانکی کشف شد، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت بررسی دقیق‌تر و کشف سایر کلاهبرداری احتمالی روانه دادسرا و سپس تحویل پلیس آگاهی استان شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها