کد خبر: 571155
|
۱۴۰۱/۰۶/۰۶ ۱۵:۰۰:۲۲
| |

کشف 10 میلیون دلار تقلبی در تهران

در تحقیقات معلوم شد متهمان تعدادی از کاربران فضای مجازی را که قصد خرید و فروش کالا دارند شناسایی کرده و با نمایش حجم انبوهی از دلارها در فضای مجازی آنان ترغیب به انجام معامله با تبهکاران می‌‌کنند.

کشف 10 میلیون دلار تقلبی در تهران
کد خبر: 571155
|
۱۴۰۱/۰۶/۰۶ ۱۵:۰۰:۲۲

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف 100 هزار قطعه اسکناس 100 دلاری تقلبی در مجموع به مبلغ 10 میلیون دلار خبر داد.

به گزارش اعتماد آنلاین، سرهنگ کارآگاه هدایت بهرامی توضیح داد: با رصدهای اطلاعاتی و تحت کنترل قراردادن افراد مشکوک و مظنون، مشخص شد باندی از تبهکاران جاعل با همکاری یکدیگر، در سطح وسیعی مبادرت به تهیه و توزیع دلار‌های تقلبی و انجام معامله با این دلار ها می‌کنند.

وی عنوان کرد: هویت و مخفیگاه این افراد شناسایی و معلوم شد متهمان تعدادی از کاربران فضای مجازی را که قصد خرید و فروش کالا دارند شناسایی کرده و با نمایش حجم انبوهی از دلارها در فضای مجازی آنان ترغیب به انجام معامله با تبهکاران می‌‌کنند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی  تهران  عنوان داشت: در ادامه با رصدهای اطلاعاتی مشخص شد، متهمان در آخرین اقدام خود، قصد معامله 30  دستگاه کامیون کشنده با دلاهارهای تقلبی را دارند که مخفیگاه و تردد این افراد تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار گرفت.

این مقام انتظامی درادامه افزود: در 2  عملیات مستقل و  برنامه ریزی شده و منسجم هر 3 متهم در مخفیگاهشان  در تهران و شهرری دستگیر و در  بررسی‌های بیشتر از این مکان 100 هزار قطعه اسکناس 100 دلاری کشف شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها