کد خبر: 571124
|
۱۴۰۱/۰۶/۰۶ ۱۲:۱۸:۵۴
| |

زمین خواری 300 میلیاردی با سوء استفاده از موقعیت اجتماعی

با بررسی‌های کارشناسی مشخص شد دو قطعه زمین به متراژهای20و 30هزار متر مربع به ارزش 300 میلیارد ریال به صورت غیر قانونی تصرف شده‌اند.

زمین خواری 300 میلیاردی با سوء استفاده از موقعیت اجتماعی
کد خبر: 571124
|
۱۴۰۱/۰۶/۰۶ ۱۲:۱۸:۵۴

فردی که با سوء استفاده از موقعیت خود اقدام به تصرف اراضی دولتی به ارزش 300 میلیارد ریال در محدوده شهر کرمان کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش اعتماد آنلاین، سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان در این خصوص توضیح داد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات میدانی از تصرف گستره زیادی از اراضی دولتی در روستای سعادت آباد شهرستان کرمان مطلع و با تکمیل تحقیقات متوجه شدند فردی با سوء استفاده از موقعیت اجتماعی خود اقدام به تصاحب 50 هزار متر مربع زمین در این منطقه کرده است.

وی بیان داشت: در این رابطه ماموران با همراهی کارشناسان اداره راه و شهرسازی به موقعیت زمین‌های مورد نظر اعزام شدند و بنا به بررسی‌های کارشناسی مشخص شد دو قطعه زمین به متراژهای20و 30هزار متر مربع به ارزش 300 میلیارد ریال به صورت غیر قانونی تصرف شده‌اند که در این رابطه پرونده تشکیل و جهت ادامه روند رسیدگی به دادسرا ارسال شد.

سردار ناظری با بیان اینکه حفظ و حراست از بیت‌المال و اراضی دولتی از اولویت‌های کاری پلیس در حوزه‌های مختلف و به صورت ویژه در ماموریت های پلیس امنیت اقتصادی است، بیان داشت: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها