کد خبر: 567653
|
۱۴۰۱/۰۵/۱۸ ۰۷:۲۷:۳۵
| |

«اعتمادآنلاین» از یک پرونده جنایی گزارش می‌دهد:

شوهرم توهم داشت، او را کشتم

زن میانسال در درگیری با شوهرش او را با ضربه چاقو از پا درآورد.

شوهرم توهم داشت، او را کشتم
کد خبر: 567653
|
۱۴۰۱/۰۵/۱۸ ۰۷:۲۷:۳۵

بازپرس جنایی تهران در حال تحقیق از زنی میانسال است که شوهرش را با ضربه چاقو به قتل رسانده است.

به گزارش اعتمادآنلاین، خبر وقوع این جنایت ساعات اولیه بامداد پنجشنبه هفته گذشته به کارآگاهان جنایی اعلام شد و آنها خودشان را به محل حادثه که منزلی مسکونی در ستارخان بود رساندند. آنها پیکر خون‌آلود مردی ۶۳ ساله را مشاهده کردند و در گام اول به پرس‌وجو از همسر او پرداختند.

زن ۴۳ ساله ادعا کرد قاتل شوهرش را نمی‌شناسد. او گفت: من در اتاقی دیگر بودم و وقتی صدای همسرم را شنیدم بیرون آمدم و دیدم مردی که نقاب به صورت داشت او را با چاقو زد و فرار کرد.

اظهارات این زن در همان وهله اول بی‌اساس تشخیص داده شد و از سویی کارآگاهان پی بردند این زوج از مدت‌ها قبل با هم اختلاف داشتند و حتی شب حادثه صدای درگیری و دعوای آنها شنیده شده بود. به همین دلیل بعد از انتقال جسد مقتول به پزشکی قانونی بازجویی‌ها از زن میانسال ادامه یافت تا اینکه بالاخره او اتهام قتل شوهرش را قبول کرد.

این زن گفت: قبلاً یک بار ازدواج کرده و بعد از ۱۲ سال زندگی مشترک طلاق گرفته بودم. مدتی بعد از جدایی با مقتول آشنا شدم و با او ازدواج کردم، اما شوهر دومم اعتیاد داشت و علاوه بر تریاک قرص‌های توهم‌زا مصرف می‌کرد. همین موضوع باعث اختلاف ما شده بود تا اینکه زمان حادثه او با دادوفریاد مرا از خواب بیدار کرد و خواست به او آب بدهم. شوهرم در همین هنگام با تبر به من حمله کرد و من هم او را با چاقو زدم.

بنا به این گزارش، زن میانسال در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات از او ادامه دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها