کد خبر: 566353
|
۱۴۰۱/۰۵/۰۹ ۱۴:۲۳:۵۱
| |

خیانت بزرگ راننده تاکسی اینترنتی

متهم گفت: زمانی که متوجه وجود تعداد 20 دستگاه تلفن همراه در داخل بسته شدم، وسوسه شدم و پس از ربودن اموال با همکاری فردی دیگر آنها را به مغازه‌ای در محدوده ستارخان فروختم.

خیانت بزرگ راننده تاکسی اینترنتی
کد خبر: 566353
|
۱۴۰۱/۰۵/۰۹ ۱۴:۲۳:۵۱

راننده تاکسی اینترنتی که با خیانت در امانت 20 دستگاه تلفن همراه را سرقت کرده بود، همراه همدستانش دستگیر شد.

به گزارش اعتماد آنلاین، بیست‌و‌نهم اردیبهشت‌ماه شهروندی به کلانتری 111 هفت چنار مراجعه و شکایت خود را در اتباط با خیانت در امانت و کلاهبرداری راننده تاکسی اینترنتی اعلام کرد. او گفت: ساعت 17:19 بیست‌و‌پنجم اردیبهشت ماه در خیابان شمشیری تعداد 20دستگاه گوشی تلفن همراه برند سامسونگ در مدل‌های متفاوت و یک دستگاه PS4 را به راننده تاکسی اینترنتی تحویل دادم ولی محموله به مقصد نرسید و راننده تاکسی تلفنی پاسخگوی تماس‌های تلفنی‌ام نیست.

وی عنوان کرد: با ارجاع پرونده به دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری، راننده تاکسی اینترنتی به نام کامران شناسایی و ضمن هماهنگی با بازپرس پرونده، احضار شد.

کامران به جرمش اعتارف کرد و گفت: زمانی که متوجه وجود تعداد 20 دستگاه تلفن همراه در داخل بسته شدم، وسوسه شدم و پس از ربودن اموال با همکاری فردی دیگر آنها را به مغازه‌ای در محدوده ستارخان فروختم.

با احضار متصدی فروشگاه وی مدعی شد 2 دستگاه تلفن همراه خریده است. درنهایت به مالخری که تلفن‌های همراه را تحویل گرفته و در پشت بام منزل مسکونی‌اش پنهان کرده بود، به جرمش اعتراف کرد.

سرهنگ کارآگاه علی عزیزخانی، رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت با اشاره به اینکه در این پرونده هر سه متهم دستگیر شدند گفت: در آسیب‌شناسی ارتکاب جرم می‌توان به بی‌توجهی و غفلت مالباخته نسبت به اموال باارزش خود و ارسال آن به صورت ساک دستی بدون در نظر گرفتن ملاحظات امنیتی اشاره کرد  لذا به شهروندان توصیه می‌شود  اگر قصد جابجایی اموال ذی‌قیمت را دارند بهتر است این کار را با رعایت مسائل امنیتی انجام دهند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها