کد خبر: 565086
|
۱۴۰۱/۰۵/۰۲ ۰۸:۵۱:۵۸
| |

74 شهروند خوش‌خیال در دام این کلاهبرداران افتادند

اعضای باند کلاهبرداری با ادعای برنده شد طعمه‌هایشان در قرعه‌کشی 8 میلیارد ریال از آنان سرقت کردند.

74 شهروند خوش‌خیال در دام این کلاهبرداران افتادند
کد خبر: 565086
|
۱۴۰۱/۰۵/۰۲ ۰۸:۵۱:۵۸

اعضای یک گروه سه نفری با شگردی تکراری از 74 نفر کلاهبرداری کردند و 8 میلیارد ریال به چنگ آوردند.

به گزارش اعتماد آنلاین، با اعلام گزارش‌هایی از کلاهبرداری و برداشت‌های غیرمجاز از حساب تعدادی از شهروندان ابهری، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت .

در تحقیق از مالباختگان مشخص شد تمامی آنان پیام‌هایی تحت عنوان برنده شدن در مسابقه رادیویی، خوش حسابی به دلیل پرداخت به موقع قبض و یا برنده‌شدن در قرعه‌کشی یکی از اپراتورهای همراه دریافت کرده و در تماس تلفنی فردی ناشناس که خود را مجری یک برنامه رادیویی معرفی می‌کرد، برای دریافت جایزه خود، به پای خودپرداز مراجعه کرده و از حساب بانکی‌شان به صورت غیرمجاز برداشت شده است.

پلیس در مراحل تخصصی سرنخ‌هایی از اعضای یک باند کلاهبرداری به دست آورد و با هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی، برنامه‌ریزی عملیاتی دستگیری آنان آغاز شد.

سرهنگ ایرج خانی‌پور، جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به دستگیری یک نفر از اعضای این باند در شهرستان ابهر و دو نفر دیگر در زمان ورود به شهرستان خاطر نشان کرد:‌ تاکنون اعضای این باند به 74 فقره کلاهبرداری به مبلغ 8 میلیارد ریال اعتراف کرده‌اند که در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و به مراجع قضائی ارسال و در حال پیگیری است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها