کد خبر: 564850
|
۱۴۰۱/۰۵/۰۱ ۰۹:۱۴:۵۴
| |

سوء‌استفاده پزشک زیبایی قلابی از رابطه عاشقانه با زنان

متهم با شماره جعلی نظام پزشکی و ارتباط صمیمانه و عاشقانه با طعمه‌های خود حدود 2 میلیارد ریال از یکی از مالباختگان اخاذی کرده بود.

سوء‌استفاده پزشک زیبایی قلابی از رابطه عاشقانه با زنان
کد خبر: 564850
|
۱۴۰۱/۰۵/۰۱ ۰۹:۱۴:۵۴

مردی با جعل عنوان پزشک و انجام خدمات زیبایی زنان را فریب می‌داد و بعد از برقراری رابطه عاشقانه از آنها اخاذی می‌کرد.

به گزارش اعتماد آنلاین، ماموران پلیس فتا پاکدشت پس از اطلاع از فعالیت یک کلاهبردار حرفه‌ای در زمینه عمل زیبایی و پروتز تحقیقاتی را در این زمینه آغاز کردند و متوجه شدند این مرد با جلب اعتماد افراد و اغفال آنها در فضای مجازی، نقشه خود را پیش می‌برد.

ماموران با اقدامات فنی و تخصصی و شگردهای خاص پلیسی توانستند مخفیگاه متهم را در یکی از مناطق شهرستان پاکدشت مورد شناسایی قرار دهند و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کنند.

در ادامه معلوم شد متهم با شماره جعلی نظام پزشکی و ارتباط صمیمانه و عاشقانه با طعمه‌های خود و به کارگیری شگردهای خاص و با هدف مالی ضمن سوء استفاده اخلاقی از تصاویر برخی از افراد، حدود 2 میلیارد ریال از یکی از مالباختگان اخاذی کرده بود.

سرهنگ حمیدرضا سلطان آبادی، رئیس پلیس فتا ویژه شرق استان تهران با اشاره به اینکه نباید به همه تبلیغات فضای مجازی اعتماد کرد به شهروندان هشدار داد: هنگام مراجعه به مراکز درمانی یا در صورت مواجهه با چنین افرادی، حتما ابتدا ضمن بررسی سوابق آنها، از پروانه طبابت و یا مجوز فعالیت معتبر صادره از وزارت بهداشت در این مراکز مطمئن شوند و از اعتماد بی مورد به آنها خودداری کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها