کد خبر: 564462
|
۱۴۰۱/۰۴/۲۹ ۱۹:۳۰:۰۰
| |

مرد متهم در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین» مدعی شد:

ادعای تعرض فقط برای اخاذی است

متهم می‌گوید بعد از آشنایی با دختر جوان مدتی با او ارتباط داشت و وقتی تصمیم به قطع رابطه گرفت آن دختر از او به اتهام تعرض شکایت کرد.

ادعای تعرض فقط برای اخاذی است
کد خبر: 564462
|
۱۴۰۱/۰۴/۲۹ ۱۹:۳۰:۰۰

ستار متهم است به دختری تعرض کرده و آثار جرم را از بین برده است. او اتهامش را رد می‌کند و مدعی است شاکی قصد دارد از او اخاذی کند؛ اما شاکی بر گفته‌های خودش پافشاری می‌کند. گفت‌وگوی اعتمادآنلاین با این متهم را بخوانید.

*شغلت چیست؟

دستفروشم. کنار خیابان بساط می‌کنم و با دستفروشی زندگی‌ام را می‌چرخانم.

*با نگین کجا آشنا شدی؟

از من خرید کرد بعد از آن چند سفارش داد و این‌طوری بود که با هم آشنا شدیم.

*پس قبل از اینکه به او تعرض کنی با هم آشنا بودید؟

چه تعرضی؟ من تعرض نکردم. دروغ می‌گوید. خودش شماره تلفن به من داد که بگویم کی سفارش‌ها را می‌آورم. بعد هم زنگ زدم و گفتم بیا سفارش‌ها را ببر. بعد از آن چند بار خودش با من تماس گرفت و من را به کافه دعوت کرد. ما مدت‌ها بود همدیگر را می‌دیدیم. با هم سفر شمال رفتیم و خانه اجاره کردیم. حالا چطور می‌گوید به او تعرض کرده‌ام؟

*نگین مدعی است تو به او قول ازدواج داده بودی.

دروغ می‌گوید. وقتی ما با هم رابطه داشتیم من اصلاً چنین چیزی به او نگفتم. چند روز بعد به او گفتم می‌خواهم درباره‌اش با مادرم صحبت کنم. واقعاً هم این کار را کردم، اما بعد فهمیدم به درد هم نمی‌خوریم.

*چه اتفاقی افتاد که تصمیم گرفتی ارتباط خودت را با نگین قطع کنی؟

خیلی اتفاقی فهمیدم او قبلاً ازدواج کرده و این موضوع را از من پنهان کرده است. شوهر سابقش به سراغم آمد و گفت نگین یک سال قبل از او جدا شده است.

*خودت می‌گویی طلاق گرفته بود. چرا این موضوع برایت مهم بود؟

چون به من دروغ گفت. از کجا معلوم که بچه نداشته باشد.

*نگین مدعی است تو به او تعرض کردی و بعد برای اینکه آثار جرم را از بین ببری وعده ازدواج دادی و مدتی بعد هم او را رها کردی.

نه این‌طور نیست. ارتباط ما دوطرفه بود. من سه ماه است در زندان هستم. نگین به من دروغ گفت و وقتی من این رابطه را تمام کردم با شکایتش از من انتقام گرفت. می‌دانید نگین چقدر از من لباس گرفته و پولش را نداده است؟ من هم طلب نکردم چون فکر می‌کردم او آدم خوبی است. اما نگین نگران این است که اگر ارتباطش با من قطع شود چطوری لباس مفت به دست آورد و یکی مثل من را تلکه کند. حالا هم اگر محکوم شوم زندگی‌ام سیاه می‌شود. نگین هم همین را می‌خواهد. اما من به او تعرض نکردم.
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها