این دو زن اغفالگر را شناسایی کنید/ شربت‌های بیهوشی برای طعمه‌های فریب‌خورده

دو زن جوان با ریختن طرح دوستی با مالباختگان وارد منازل آنها شده و پس از بیهوش کردن صاحبخانه با شربت حاوی ماده بیهوشی اقدام به سرقت لوازم منزل می‌کردند.

این دو زن اغفالگر را شناسایی کنید/ شربت‌های بیهوشی برای طعمه‌های فریب‌خورده
کد خبر: 564431
|
۱۴۰۱/۰۴/۲۹ ۱۲:۲۶:۳۷

پلیس آگاهی استان البرز با انتشار تصاویر بدون پوشش دو متهم اعلام کرد: این متهمان با ریختن طرح دوستی با مالباختگان وارد منازل آنها شده و پس از بیهوش کردن صاحبخانه با شربت حاوی ماده بیهوشی اقدام به سرقت لوازم منزل می‌کردند.

به گزارش اعتماد آنلاین، سرهنگ محمد نادربیگی، رییس پلیس آگاهی استان البرز گفت: در پی ارجاع چند پرونده سرقت منزل با شیوه‌ای خاص از سوی دو خانم در سطح شهر کرج، بررسی موضوع در دستورکار اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

وی افزود: بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که دو خانم جوان با ریختن طرح دوستی با مالباختگان به منازل آنها مراجعت کرده و با خوراندن شربت حاوی ماده بیهوشی آنها را بیهوش کرده و اقدام به سرقت لوازم منزل کرده و متواری می‌شوند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اشاره به شناسایی هویت سارقان از سوی کارآگاهان در یک مدت زمان کوتاه، گفت: بلافاصله با هماهنگی مقام قضائی هر دو متهم در عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

سرهنگ نادربیگی با اشاره به اعتراف متهمان به چند فقره سرقت با این شیوه در سطح استان‌های البرز و تهران تصریح کرد: با دستور دادیار شعبه ۱۵ دادسرای ناحیه ۳ شهر کرج، تصاویر بدون پوشش این متهمان منتشر می‌شود تا چناچه شهروندان توسط این افراد مورد سرقت واقع شده‌اند برای پیگیری پرونده خود به پلیس آگاهی البرز واقع در کرج-میدان طالقانی-بلوار تعاون ساختمان پلیس آگاهی مراجعه کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها