کد خبر: 563848
|
۱۴۰۱/۰۴/۲۶ ۰۷:۱۵:۰۹
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

قتل هولناک پسر ۶ ساله توسط پدر بی‌رحم

متهم گفت: پسرم روی فرش ادرار کرد و من با قاشق داغ دست او را سوزاندم و کتکش زدم که بچه بدحال شد، بعد او را به بیمارستان رساندم اما فایده‌ای نداشت.

قتل هولناک پسر ۶ ساله توسط پدر بی‌رحم
کد خبر: 563848
|
۱۴۰۱/۰۴/۲۶ ۰۷:۱۵:۰۹

مردی که کودک ۶ ساله‌اش را شکنجه کرده و او را به قتل رسانده است در بازجویی‌های پلیسی به جنایت هولناک خود اعتراف کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین، سه هفته قبل زن و مردی یک پسربچه ۶ ساله را که نیمه‌جان بود به بیمارستان شهدای تجریش رساندند و پزشکان بعد از معاینه اولیه برای نجات جان این کودک دست به کار شدند.

روی دستان پسربچه آثار سوختگی وجود داشت و علاوه بر این او از ناحیه شکم خونریزی کرده بود. پدر کودک مدعی شد فرزندش قرص برنج مصرف کرده است. این ادعا با شواهدی که پزشکان مشاهده کردند همخوانی نداشت.

در حالی که کادر درمان کوشش داشت پسر ۶ ساله را به زندگی بازگرداند او بالاخره بعد از سه هفته تسلیم مرگ شد. پس از آن کارآگاهان جنایی تهران وارد عمل شدند و بعد از بررسی جزییات ماجرا و پی بردن به این موضوع که کودک با پدر و نامادر‌ی‌اش زندگی می‌کرد، سراغ زوج جوان رفتند.

نامادری کودک مدعی شد اطلاعاتی در این باره ندارد. او گفت: من نه با این پسربچه رابطه خوبی داشتم و نه با مادرش. فقط می‌دانم این پسر چند روز قبل با دوچرخه زمین خورده بود، البته شوهرم هم گاهی او را کتک می‌زد.

در گام بعدی پدر کودک تحت بازجویی قرار گرفت و وقتی نتوانست به سوالات پلیس جواب بدهد در نهایت به کشتن فرزند خودش اقرار کرد. او گفت: پسرم چند بار روی فرش ادرار کرده و من به همین دلیل او را دعوا کرده بودم. او چند روز قبل با دوچرخه زمین خورد و آسیب دید تا اینکه بار دیگر روی فرش ادرار کرد و من این بار با قاشق داغ دست او را سوزاندم و کتکش زدم که بچه بدحال شد، بعد او را به بیمارستان رساندم اما فایده‌ای نداشت.

بنا به این گزارش متهم در حال حاضر در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات از او ادامه دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها