کد خبر: 543554
|
۱۴۰۰/۱۲/۲۵ ۱۳:۱۸:۵۰
| |

نقشه ماموران قلابی برای مرد بنزسوار

شاکی: خودرو بنزم را به همراه ۶۳۰ میلیون تومان پول برای انجام هزینه کارهای اداری به ماموران قلابی دادم اما دو مرد جوان ناپدید شدند.

نقشه ماموران قلابی برای مرد بنزسوار
کد خبر: 543554
|
۱۴۰۰/۱۲/۲۵ ۱۳:۱۸:۵۰

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 2 کلاهبردار حرفه ای مامورنما خبر داد.

به گزارش اعتماد آنلاین سرهنگ کارآگاه "جهانگیر تقی پور"  در توضیح این خبر گفت: چندی قبل مرد جوانی به پلیس رفت و از 2 مرد که خود را مامور یکی از ارگان ها و نهادهای دولتی معرفی کرده بودند، شکایت کرد.

وی در ادامه افزود: شاکی با مراجعه به اداره چهاردهم به کارآگاهان گفت، مدتی قبل با 2 مرد جوان آشنا شدم که آنها خودشان را بازرسان یکی از ارگان ها و نهادهای دولتی معرفی کردند. من خودروی بنزی داشتم که پلاک موقت بود و مردان جوان مدعی شدند بواسطه شرایط کاری که دارند می توانند برای خودروام پلاک ملی بگیرند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با این تصور که آنها می توانند در این کار به من کمک کنند، خودرو بنزم را به همراه ۶۳۰ میلیون تومان پول برای انجام هزینه کارهای اداری به آنها دادم. اما بعد از آن دو مرد جوان ناپدید شده و نه تنها خودروام صاحب پلاک ملی نشد بلکه خودرو و پول هایم باهم به سرقت رفت.

سرهنگ تقی پور تصریح کرد: با شکایت مرد جوان تحقیقات برای دستگیری2 مامور قلابی به دستور بازپرس دادسرای ناحیه ۴ آغاز شد‌.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران در پایان گفت: کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی پایتخت بلافاصله وارد عمل شده و با اقدامات پلیسی مخفیگاه متهمان را شناسایی و در یک عملیات عافلگیرانه، آنها را بازداشت کردند‌ و هر2به جرم خود معترف شدند و تحقیقات پلیسی در این رابطه از سوی کاراگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی پایتخت ادامه دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها