کد خبر: 560604
|
۱۴۰۱/۰۴/۰۷ ۲۲:۳۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

همدستی زن جوان با مرد خیانتکار برای قتل شوهر

زن جوان بعد از برقراری رابطه پنهانی با دوست شوهرش نقشه همسرکشی را طراحی کرد.

همدستی زن جوان با مرد خیانتکار برای قتل شوهر
کد خبر: 560604
|
۱۴۰۱/۰۴/۰۷ ۲۲:۳۰:۰۰

زنی که به‌ خاطر بی‌مهری‌های شوهرش وارد رابطه‌ای ممنوعه شده بود، با مرد مورد علاقه‌اش برای قتل شوهرش همدستی کرد. این زن به‌ زودی در دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه می‌رود.

به گزارش اعتمادآنلاین، سه سال قبل زنی به پلیس مراجعه کرد و گفت برادرش گم شده است. این زن به ماموران گفت: برادرم فرهاد چندین روز است که به تلفنش جواب نمی‌دهد و همسرش هم از او خبری ندارد. من می‌دانم برادرم با همسرش اختلاف داشت اما نمی‌دانم چرا گم شده است.

بیشتر بخوانید:

وقتی ماموران همسر فرهاد به نام فریبا را احضار کردند، او گفت: این درست است که همسرم چند روزی است به خانه نیامده اما این اتفاق غیرعادی نیست، او خیلی وقت‌ها یک تا دو هفته به خانه نمی‌آید. آخرین بار یک روز قبل از اینکه از خانه برود ما بحث کردیم و من هم فکر کردم دوباره قهر کرده و رفته است. به‌ همین‌خاطر به پلیس خبر ندادم.

زمانی که ماموران تحقیقات خود را آغاز کردند متوجه شدند تلفن همراه فرهاد از روزی که از خانه خارج شده دیگر تماسی نداشته و خاموش است.

ماموران به همسر فرهاد مشکوک شدند و او را تحت نظر گرفتند. آنها متوجه شدند این زن از مدت‌ها قبل با مردی به نام رامین ارتباط دارد. کارآگاه‌ها دوباره فریبا را تحت بازجویی قرار دادند. این زن بعد از چندین روز بازجویی گفت: شوهرم را رامین به قتل رساند و جسد او را در جاده ساوه سوزاند و دفن کرد.

نقشه قتل به‌ خاطر دلخوری از شوهر

این زن گفت: من و شوهرم ۱۵ سال بود که با هم ازدواج کرده بودیم و دو دختر داشتیم اما از همان ابتدا فرهاد من را دوست نداشت. او هیچ مهری حتی نسبت به بچه‌ها نداشت و هیچ وقت نشد که بچه‌ها را نوازش کند. ما همیشه با هم جروبحث و دعوا داشتیم و حتی تصمیم گرفتم از او طلاق بگیرم اما طلاقم نداد. نمی‌دانم چرا این کار را می‌کرد. می‌دانستم شوهرم به من خیانت می‌کند.

متهم ادامه داد: رامین از دوستان فرهاد بود و سال‌ها بود به خانه ما رفت‌و‌آمد می‌کرد. او دو سال قبل همسرش را طلاق داد. یک روز زن سابق رامین به خانه ما آمد و خیلی از رازهای زندگی رامین را به فرهاد گفت. او گفت رامین فساد اخلاقی دارد و به همین خاطر هم از دانشگاه اخراج شده است. همچنین درباره خیلی مسائل دیگر با فرهاد صحبت کرد. وقتی رامین متوجه شد همسر سابقش به سراغ فرهاد رفته خیلی ناراحت شد.

فریبا در ادامه گفت: به رامین گفتم من و شوهرم با هم اختلاف داریم و مدت‌هاست ارتباطی بین‌مان نیست. می‌خواستم از این راه او را دلداری بدهم و فکر نمی‌کردم این موضوع باعث شود رامین از شوهرم کینه به دل بگیرد. تا اینکه رامین متوجه شد فرهاد درباره او حرف‌هایی زده است. سر این موضوع رابطه من و رامین به هم نزدیک شد. من هم درد دل‌هایم را با او شروع کردم. بچه‌هایم هم به رامین علاقه‌مند شده بودند چون او خیلی به دخترها محبت می‌کرد در حالی که پدرشان نسبت به آنها بی‌تفاوت بود. تا اینکه یک روز رامین به من گفت حاضر است از شوهرم انتقام بگیرد.

این زن ادامه داد: شب حادثه شوهرم نیمه‌خواب بود من در را باز گذاشتم و اسلحه شوهرم را هم روی میز گذاشتم. بعد خودم با دخترها به اتاق رفتیم. صدای شلیک گلوله آمد و بعد رامین در اتاق را باز کرد و گفت همه چیز تمام شده است. روی فرهاد پارچه سفید کشیده بود. ما جسد را داخل ماشین گذاشتیم و بچه‌ها را هم برداشتیم و به سمت جاده ساوه رفتیم و رامین جسد را آتش زد. بعد هم به خانه آمدیم.

بازداشت متهم به قتل

پیرو این اعترافات بود که رامین بازداشت شد. او به قتل دوستش اعتراف کرد و گفت: فریبا این نقشه را کشید و من طراح نبودم اما چون از فرهاد کینه داشتم تصمیم گرفتم آن را عملی کنم.

متهم گفت: فریبا به شوهرش داروی خواب‌آور داد و وقتی من وارد خانه شدم فرهاد در خواب عمیق بود. بعد فریبا و دختر بزرگش به اتاق رفتند و من هم کار را تمام کردم. دختر کوچک هم خواب بود.

با توجه به اعترافات متهمان، آنها مجرم تشخیص داده شدند اما مادر فرهاد شکایتی هم علیه نوه‌اش مطرح کرد. او گفت: دختر بزرگ پسر من نزدیک به ۱۴ سال دارد و به خوبی می‌فهمید چه خطری پدرش را تهدید می‌کند اما با مادرش و متهم دیگر پرونده همدستی کرده است.

به این ترتیب نقش دختر ۱۴ ساله متهم و مقتول نیز مورد بررسی قرار گرفت. او گفت: من متوجه شدم پدرم کشته شده است اما فکر می‌کردم همه اینها یک بازی است. من فکر نمی‌کردم رامین واقعاً پدرم را بکشد و بعد هم از ترس اینکه مادرم بازداشت شود سکوت کردم.

بعد از پایان گفته‌های این دختر نوجوان علیه هر سه متهم کیفرخواست صادر و پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها