کد خبر: 550920
|
۱۴۰۱/۰۲/۱۹ ۲۳:۱۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

قتل فجیع شوهر با ادعای خیانت

زن جوان برای کشتن شوهرش از برادر ناتنی‌اش کمک گرفت اما تلاش آنها برای پنهان کردن واقعیت بی‌ثمر ماند و راز جنایت فاش شد.

قتل فجیع شوهر با ادعای خیانت
کد خبر: 550920
|
۱۴۰۱/۰۲/۱۹ ۲۳:۱۰:۰۰

زنی که ادعا می‌کند به‌ خاطر خیانت‌های پی‌درپی شوهرش او را با همدستی بردار ناتنی خود به قتل رسانده است به‌ زودی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شود.

به گزارش اعتمادآنلاین، این زن مدعی است چون شوهرش به طور مرتب به او خیانت می‌کرد، نقشه قتل را طراحی کرد.

پرونده این قتل هولناک زمانی از سوی ماموران پلیس باز شد که زنی به نام میترا خبر داد شوهرش گم شده است. میترا به ماموران گفت شوهرش چند روزی است از خانه خارج شده و دیگر برنگشته است.

وقتی ماموران تحقیقات خود را آغاز کردند، خودرو مرد مفقودشده را خارج از شهر یافتند اما از خود او اثری نبود. این مرد که احسان نام داشت پدر یک دختر بود و با همسرش میترا ۱۰ سال قبل ازدواج کرده بود. در حالی که تحقیقات ماموران ادامه داشت مادر احسان شکایتی به پلیس ارائه داد و گفت اطمینان دارد عروسش میترا از سرنوشت پسرش احسان اطلاع دارد. او گفت: میترا و احسان سال‌های زیادی بود که با هم اختلاف داشتند. آنها از چند ماه بعد از عروسی با هم اختلاف پیدا کردند. میترا همیشه نسبت به پسرم بهانه‌گیر بود و چند باری هم تصمیم به طلاق گرفت؛ اما پشیمان شد. آنها حتی درگیری فیزیکی نیز با هم داشتند و من فکر می‌کنم میترا از سرنوشت بچه من خبر دارد.

وقتی میترا تحت بازجویی قرار گرفت، گفت هیچ اطلاعی از سرنوشت شوهرش ندارد و به هیچ وجه نمی‌داند او کجاست و چرا خودروی او خارج از شهر بوده است.

این گفته‌های میترا ظن ماموران را برانگیخت چون مادرشوهر میترا گفته بود میترا و برادر ناتنی‌اش بیژن با هم ارتباط خیلی نزدیکی دارند و فکر می‌کند هر دوی آنها در سربه‌نیست کردن فرزندش نقش داشته‌اند.

رد آنتن موبایل متهمان

هرچند میترا و برادرش بیژن هرگونه ارتباط با گم شدن احسان را انکار می‌کردند اما در نهایت رد آنتن تلفن همراه میترا و بیژن در حوالی مکانی که اتومبیل احسان پیدا شده بود به دست آمد و همین هم باعث شد پلیس آنها را بازداشت کند. بعد از چندین روز بازجویی سرانجام میترا لب به اعتراف گشود و گفت: سال‌ها بود که شوهرم به من خیانت می‌کرد. من هنوز تازه‌عروس بودم و یک ماه بیشتر از ازدواج‌مان نگذشته بود که فهمیدم با دختری وارد رابطه شده است. همان موقع می‌خواستم جدا شوم که اجازه ندادند. بعد که باردار شدم شوهرم به من خیانت کرد. باز خانواده‌ام مانع جدایی ما شدند. من هیچ پشتوانه‌ای برای جدایی نداشتم. بارها و بارها شوهرم به من خیانت کرد و همین رفتارها بود که من را در زندگی سرد کرد. من یک برادر ناتنی به نام بیژن دارم که با او رابطه خیلی خوبی دارم. با بیژن درد دل می‌کردم و برای او از رفتارهای زشت شوهرم می‌گفتم تا اینکه بیژن به من گفت حاضر است کمک کند شوهرم را سربه‌نیست کنم.

متهم ادامه داد: روز حادثه بیژن به خانه ما آمد. با داروی بیهوشی که از قبل گرفته بودم شوهرم را بیهوش کرده بودم. دخترم را در اتاق گذاشتم و در را باز کردم تا بیژن وارد شود. وقتی وارد شد شوهرم فهمید. او بیهوش نشده بود. به احسان گفتم چیزی نیست صدای در بود و از او خواستم بخوابد. وقتی به خواب عمیق رفت بیژن او را خفه کرد و من هم به اتاق رفتم تا کار تمام شود. وقتی کار تمام شد جسد را لای پتو گذاشتیم و داخل اتومبیل خودش نزدیک یک رودخانه بردیم. در آنجا جسد را آتش زدیم و چند تکه استخوانی را هم که باقی مانده بود داخل رودخانه انداختیم.

اعترافات برادر ناتنی

با اعترافات متهم بیژن نیز اتهام قتل را قبول کرد و گفت: احسان میترا را خیلی اذیت می‌کرد. من وقتی در جریان قرار گرفتم که دیگر کار از کار گذشته بود. از آنجا که احسان خیلی اذیت می‌کرد و میترا چاره‌ای نداشت، تصمیم گرفتم با خواهر ناتنی‌ام همکاری کنم. احسان واقعاً کاری کرده بود که میترا دچار مشکل روحی شده بود.

متهم گفت: من برای اینکه کمکی به خواهرم بکنم قبول کردم با میترا همکاری کنم. هرچه را میترا گفته است قبول دارم.

بعد از پایان گفته‌های متهمان و صدور کیفرخواست پرونده برای رسیدگی به دادگاه ارسال شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها