کارآگاهان در جست‌وجوی قاتلان مسلح مرد تاجر

وقتی مقتول مقابل خانه‌اش رسید و به سمت پارکینگ رفت، ناگهان یکی از 2مرد ناشناس با اسلحه کلت، گلوله‌ای به سمت مرد تاجر شلیک کرد و پس از آن هردو مرد نقابدار فرار کردند.

کارآگاهان در جست‌وجوی قاتلان مسلح مرد تاجر
کد خبر: 559078
|
۱۴۰۱/۰۳/۳۱ ۰۷:۴۵:۰۰

پلیس پایتخت در جست‌و‌جوی 2مرد نقابدار است که با شلیک گلوله جان مرد تاجری را گرفتند و متواری شدند.

به ‌گزارش همشهری، ساعت21 شامگاه یکشنبه بیست‌ونهم خردادماه اهالی خیابانی در حوالی پاسداران صدای شلیک گلوله‌ای را شنیدند و وحشت‌زده از خانه‌هایشان خارج شدند. همه سراسیمه بودند و هنوز نمی‌دانستند ماجرا از چه قرار است تا اینکه مقابل پارکینگ ساختمانی چشمشان به ‌خودروی پژویی افتاد که راننده آن روی فرمان افتاده بود. مرد پژوسوار از ناحیه سر گلوله خورده و جانش را از دست داده بود. در این شرایط گزارش این حادثه به پلیس و قاضی محمدجواد شفیعی، بازپرس جنایی تهران اعلام شد و او به همراه تیم تجسس در محل تیراندازی حاضر شدند. مقتول مردی 64ساله و تاجر لاستیک خودروهای سنگین بود. گلوله از شیشه پنجره جلو (سمت راننده) عبور و با شقیقه وی برخورد کرده بود. حتی پوکه گلوله شلیک‌شده داخل ماشین مقتول کشف شد که نشان می‌داد از اسلحه کلت شلیک شده است. 

در ادامه تیم جنایی به بررسی تصاویر دوربین مداربسته پرداخت که معلوم شد عاملان شلیک مرگبار 2نفر هستند که صورت‌های خود را پوشانده بودند و از ساعتی قبل به انتظار مرد تاجر در آن محدوده پرسه می‌زدند. وقتی مقتول مقابل خانه‌اش رسید و به سمت پارکینگ رفت، ناگهان یکی از 2مرد ناشناس با اسلحه کلت، گلوله‌ای به سمت مرد تاجر شلیک کرد و پس از آن هردو مرد نقابدار فرار کردند.  در این شرایط کارآگاهان به تحقیقات گسترده پرداختند که مشخص شد مقتول از مدتی قبل با مردی بر سر یک قطعه زمین بزرگ در اطراف تهران دچار اختلاف شده و توانسته بود بخش بیشتری از زمین را از آن خود کند.

از سوی دیگر چند روز قبل یکی از شرکای کاری مقتول نیز در یکی از خیابان‌های تهران هدف گلوله قرار گرفته بود اما پس از انتقال به بیمارستان از مرگ نجات یافت. به‌دنبال این اتفاق، فرضیه‌ای پیش روی تیم جنایی مطرح شده که نشان می‌دهد عاملان شلیک مرگبار به‌دلیل اختلاف بر سر زمین، قصد داشته‌اند مرد تاجر را به قتل برسانند اما به اشتباه شریک او را هدف قرار داده و بعد به سراغ مقتول رفته‌اند.

براساس این گزارش، هم‌اکنون گروهی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران با دستور بازپرس جنایی، جست‌و‌جوی خود را برای یافتن عاملان شلیک مرگبار را آغاز کرده‌اند تا اسرار این جنایت فاش شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها