دستگیری قاچاقچیان انسان به جرم جنایت مسلحانه

دو متهم به دلیل اختلافات قبلی پس از مشاجره با مرد میانسال با شلیک سلاح کلاش او را به قتل رسانده و به کشور همسایه متواری شده‌ بودند.

دستگیری قاچاقچیان انسان به جرم جنایت مسلحانه
کد خبر: 552000
|
۱۴۰۱/۰۲/۲۶ ۰۹:۵۹:۲۸

عاملان قتل مسلحانه مردی ۴۵ ساله در یکی مناطق مرزی شهرستان سراوان پس از ۷ ماه فرار دستگیر شدند.

به گزارش اعتماد آنلاین، اواخر شهریور سال گذشته، در پی گزارش وقوع قتل مسلحانه در یکی از مناطق مرزی شهرستان سراوان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

کارآگاهان پلیس آگاهی با حضور در صحنه جرم، جسد مردی ۴۵ ساله را که بر اثر شلیک سلاح کلاشینکف به قتل رسیده بود مشاهده کرند و در بررسی تخصصی پی بردند عاملان جنایت دو نفر از قاچاقچیان انسان فعال در آن منطقه هستند.

همچنین مشخص شد این دو نفر به دلیل اختلافات قبلی پس از مشاجره با مرد میانسال با شلیک سلاح کلاش او را به قتل رسانده و به کشور همسایه متواری شده‌اند.

کارآگاهان که در 7 ماه گذشته در صدد دستگیری قاتلان بودند چند روز قبل از حضور مجدد آنها در شهرستان سراوان مطلع شدند و تحقیقات خود را برای شناسایی مخفیگاهشان آغاز کردند.

سردار طاهری، فرمانده پلیس استان سیستان و بلوچستان در این باره گفت: سرانجام با تلاش شبانه‌روزی پلیس مخفیگاه قاتلان در یکی از روستاهای شهرستان شناسایی و روز گذشته هر ۲ متهم، دریک عملیات ضربتی و غافلگیرانه پس از ۷ ماه فرار دستگیر شدند.

او با اشاره به کشف یک قبضه سلاح کلاش و یک قبضه کلت کمری و مقادیری مهمات جنگی در بازرسی از مخفیگاه این ۲ قاتل فراری گفت: هر ۲ متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها