40 نفر به دام عمو و برادرزاده خبیث افتادند

دو متهم قصد داشتند از صحنه جرم فرار کنند اما با یک خودرو تصادف کردند و رازشان فاش شد.

40 نفر به دام عمو و برادرزاده خبیث افتادند
کد خبر: 558748
|
۱۴۰۱/۰۳/۲۹ ۱۳:۱۷:۵۴

عمو و برادرزاده‌ای که با همکاری یکدیگر 40 فقره موبایل‌قاپی مرتکب شده بودند، به دام افتادند.

به گزارش اعتماد آنلاین، سرهنگ کارآگاه علی عزیزخانی، رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ  در این باره گفت: دوم خرداد ماه ماموران گشت کلانتری ابوسعید حین  گشت‌زنی‌های انتظامی در محدوده میدان منیریه - خیابان ابوسعید راکب و ترک‌نشین یک دستگاه موتورسیکلت آپاچی  را مشاهده کردند که قصد سرقت تلفن همراه یکی از شهروندان را داشتند.

وی توضیح داد: سارقان که موفق به سرقت نشدند حین فرار از صحنه جرم با یک دستگاه خودرو سواری عبوری تصادف کردند و پس از این حادثه راکب موتورسیکلت از محل متواری ولی ترک‌نشین  به نام  حسن دستگیر و در بازرسی بدنی از وی 2  دستگاه تلفن همراه مسروقه کشف شد.

این مقام انتظامی به معرفی متهم به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران اشاره کرد و ادامه داد: متهم در پی‌جویی‌های انتظامی به سرقت تلفن‌های همراه کشف‌شده با همکاری عمویش اعتراف کرد و در شاخه دیگری از تحقیقات کارآگاهان،  متهم متواری را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران گفت: متهمان  به 40 فقره سرقت با همکاری یکدیگر اعتراف کرده و تعدادی از مالباختگان شناسایی شده‌اند و هر 2 متهم برای تحقیقات تکمیلی در اختیار این پایگاه قرار دارند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها