کد خبر: 555927
|
۱۴۰۱/۰۳/۱۶ ۱۱:۳۷:۴۶
| |

دزدان 50 گوشی موبایل به دام افتادند

متهمان در یکی از سرقت‌ها وقتی با مقاومت زن جوان مواجه شدند، با تهدید سلاح سرد و قدرت‌نمایی از محل فرار کردند.

دزدان 50 گوشی موبایل به دام افتادند
کد خبر: 555927
|
۱۴۰۱/۰۳/۱۶ ۱۱:۳۷:۴۶

2 موبایل‌قاپ حرفه‌ای با 50 فقره سرقت در محدوه شمال تهران، شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش اعتماد آنلاین، سرهنگ کارآگاه  گودرز داوری، رئیس پایگاه یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در این‌باره گفت: بیست‌و‌نهم دی سال گذشته پرونده‌ای با موضوع موبایل قاپی به پایگاه یازدهم  پلیس آگاهی تهران ارجاع شد.

وی افزود: محتویات پرونده حکایت از آن داشت، خانمی در حال تردد در محدوده خیابان عباس‌آباد بود که تلفن همراهش توسط ترک‌نشین یک دستگاه موتورسیکلت سرقت و به سرعت هر 2 موتور سوار از محل متواری شدند.

رئیس پایگاه  یازدهم پلیس آگاهی تهران بیان داشت: متهمان که با مقاومت این زن جوان مواجه شده بودند، با تهدید سلاح سرد و قدرت‌نمایی از محل متواری شده بودند؛ اما هویت و مخفیگاه آنان شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضائی هر 2متهم در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه از مخفیگاه متهمان تعدادی سلاح سرد کشف شد، گفت: متهمان پس از دستگیری در بازجویی‌های پلیسی به 50 فقره سرقت  گوشی تلفن همراه  اعتراف کردند.

رئیس پایگاه یازدهم پلیس آگاهی تهران گفت: با توجه به اعتراف صریح هر دو متهم به سرقت موبایل شهروندان و شناسایی 40 نفر از مالباختگان پرونده به همراه متهمان به دادسرای مربوط ارسال شد و تحقیقات پلیسی برای شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها