بازگشت مرد همسرکش از پای چوبه دار

مردی که همسر باردارش را به قتل رسانده بود به همراه یک محکوم به مرگ دیگر پای چوبه دار رفتند اما اولیای دم به آنها مهلت دادند.

بازگشت مرد همسرکش از پای چوبه دار
کد خبر: 558065
|
۱۴۰۱/۰۳/۲۶ ۰۷:۴۰:۰۰

2 مرد زندانی که به اتهام قتل به قصاص محکوم شده بودند، بامداد چهارشنبه در زندان رجایی‌شهر پای چوبه دار رفتند و موفق شدند از اولیای دم مهلت بگیرند. 

به گزارش «ایران»، یکی از کسانی که توانست مهلتی دوباره برای زندگی بگیرد مرد کامیونداری بود که 14 سال قبل پس از درگیری با یک موتورسوار و سپس تصادف با او باعث مرگ وی شده بود.با توجه به درخواست اولیای دم، راننده کامیون پس از محاکمه به قصاص محکوم شد و با تأیید حکم، او سه بار پای چوبه‌ دار رفت. اما هر بار موفق شد از اولیای دم مهلت بگیرد. راننده کامیون برای چهارمین بار چهارشنبه پای چوبه دار رفت و این‌بار هم خانواده مقتول به شرط پرداخت دیه به او مهلتی 15 روزه دادند.

قتل همسر باردار

دومین فردی که موفق شد پای چوبه دار از اولیای دم مهلت بگیرد، مرد میانسالی بود که 17 سال قبل همسرش را به قتل رسانده بود. او در جریان درگیری با همسر باردارش و به خاطر عصبانیت روسری او را دور گردنش پیچید و مرگ وی را رقم زد. مرد میانسال در دادگاه به قصاص محکوم شد و از آنجا که مقتول باردار بود و جنین هنوز از مادر تغذیه می‌کرد به خاطر مرگ جنین نیز به پرداخت دیه به مادر و پدر مقتول محکوم شد.با گذشت 17 سال، مرد میانسال برای اجرای حکم در زندان رجایی‌شهر پای چوبه دار رفت، اما موفق شد از اولیای دم مهلت بگیرد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها