کد خبر: 558064
|
۱۴۰۱/۰۳/۲۶ ۰۷:۱۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

اعدام پسری که پدر و مادرش را با گلوله کشت

مرد معتاد با درخواست اولیای دم مقتولان به قصاص محکوم شده بود که در نهایت این حکم بعد از طی مراحل قانونی به اجرا درآمد.

اعدام پسری که پدر و مادرش را با گلوله کشت
کد خبر: 558064
|
۱۴۰۱/۰۳/۲۶ ۰۷:۱۰:۰۰

پسری جوان که به دلیل اعتیاد به مواد مخدر با والدین خود اختلاف داشت و هر دو را با شلیک گلوله به کام مرگ کشانده بود، به دار مجازات آویخته شد.

به گزارش اعتمادآنلاین، این متهم ۳۲ساله ساعت ۱۵ آخرین روز بهمن سال ۹۷ در نزدیکی خیابان دماوند تهران خون به پا کرد و علاوه بر کشتن پدر ۵۶ساله و مادر ۴۸ساله‌اش برادر خود را نیز مجروح کرد.

ماموران پلیس در آن روز وقتی از تیراندازی مرگبار در منزلی مسکونی مطلع شدند به سرعت خود را به محل حادثه رساندند و اجساد را مشاهده کردند. پسر مقتولان در همان تحقیقات ابتدایی ادعایی را مطرح کرد که منطقی به نظر نمی‌رسید. او گفت چند مرد نقابدار به خانه‌شان حمله کردند و این جنایت هولناک را رقم زدند، اما این ادعا نتوانست راهی برای فرار قاتل باز کند چون برادر زخمی او وقتی بهبود یافت همه واقعیت را شرح داد.

پس از فاش شدن راز جنایت خانوادگی پسر معتاد بار دیگر تحت بازجویی قرار گرفت و درباره کشتاری که رقم زده بود، چنین گفت: به دلیل اعتیادم به تریاک مرتب با پدرم دعوا داشتم. صبح روز حادثه وقتی بیدار شدم پیام پدرم را دیدم که نوشته بود باید خانه آنها را ترک کنم. خیلی ناراحت و عصبی شدم. به پارکینگ رفتم و مواد کشیدم اما پدرم از راه رسید و برخورد تندی با من کرد. او سپس داخل خانه شد. من هم دنبالش رفتم و با اسلحه‌ای که داشتم به او شلیک کردم. مادرم با دیدن این صحنه داد و فریاد کرد که او را هم با گلوله زدم. بعد از آن می‌خواستم فرار کنم که برادرم از راه رسید و به ناچار به او شلیک کردم.

پرونده متهم بعد از بازسازی صحنه جرم و صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شده و اولیای دم زن و شوهر میانسال گفتند خواسته‌ای غیر از قصاص قاتل ندارند. این‌گونه بود که حکم مرگ جوان معتاد صادر و در دیوان عالی کشور نیز تایید شد و بالاخره سحرگاه چهارشنبه به اجرا درآمد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها