کد خبر: 556086
|
۱۴۰۱/۰۳/۱۷ ۰۷:۳۲:۳۵
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

اعتراف تکان‌دهنده دختر معتاد به قتل پدر

دختر جوان مدعی است پدرش را به قتل رسانده و جسدش را سوزانده اما به گفته برادر ناتنی او ممکن است این دختر دچار توهم شده باشد.

اعتراف تکان‌دهنده دختر معتاد به قتل پدر
کد خبر: 556086
|
۱۴۰۱/۰۳/۱۷ ۰۷:۳۲:۳۵

بازپرس جنایی تهران در برابر معمایی پیچیده قرار گرفته است. از یک سو دختری معتاد خودش را تسلیم کرده و اصرار دارد که پدرش را کشته و از سوی دیگر برادرناتنی او می‌گوید خواهرش توهم دارد و چنین ادعایی صحیح نیست.

به گزارش اعتمادآنلاین، این دختر جوان چند روز پیش به پلیس آگاهی تهران رفت و خودش را تسلیم کرد. «من پدرم را دو سال قبل کشتم و جسدش را آتش زدم.» این ادعای دختر جوان باعث شد پرونده‌ای برای او تشکیل و او به بازپرس جنایی معرفی شود.

متهم وقتی به دادسرا منتقل شد بار دیگر ادعایش را تکرار کرد و گفت پدرش مردی معتاد بود که بعد از مرگ مادر زندگی او را تباه و وی را نیز به مواد مخدر معتاد کرد و به همین دلیل از پدر کینه به دل داشت.

دختر جوان گفت آن زمان در شهر زنجان زندگی می‌کردند و او که از پدرش خشمگین بود دو سال قبل وی را به قتل رساند، جسدش را به بیابان برد، آتش زد و دفن کرد. این دختر توضیح داد: آن زمان به همه فامیل گفتم پدرم گم شده و نمی‌دانم کجاست. بعد هم خودم به کمپ رفتم، ترک کردم و به تهران آمدم، اما همیشه عذاب وجدان داشتم و به همین دلیل تصمیم گرفتم تسلیم شوم.

در حالی‌که تحقیقات درباره ادعای این دختر آغاز شده بود برادرناتنی‌اش شناسایی شد و گفت: آن زمان من در شهر دیگری مشغول کار بودم اما به من گفته بودند پدرم خواهر ناتنی‌ام را معتاد کرده است؛ اما خبر قتل پدرم صحت ندارد و من احتمال می‌دهم خواهرم دچار توهم شده و چنین ادعایی را مطرح کرده است.

اکنون متخصصان پزشکی قانونی موظف شده‌اند دختر جوان را معاینه و درباره سلامت روان او اظهارنظر کنند تا بلکه گره این معما حل شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها