کد خبر: 553540
|
۱۴۰۱/۰۳/۰۳ ۱۳:۳۰:۰۴
| |

زورگیری در برابر چشم پلیس، سارق را به تله انداخت

متهم 54 ساله در تحقیقات اولیه با توجه به شواهد و ادله موجود به 4 فقره سرقت مشابه اعتراف کرد.

زورگیری در برابر چشم پلیس، سارق را به تله انداخت
کد خبر: 553540
|
۱۴۰۱/۰۳/۰۳ ۱۳:۳۰:۰۴

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری موبایل‌قاپ زورگیر محله سیدخندان حین سرقت خبر داد و گفت: متهم به 4 فقره سرقت مشابه اعتراف کرد.

به گزارش اعتماد آنلاین؛ سرهنگ اردشیر نادری گفت: روز گذشته به دنبال افزایش سرقت از نوع موبایل‌قاپی در محله سیدخندان، خصوصا توسط موتورسیکلت تکرو به روش زورگیری و تهدید با سلاح سرد دستگیری سارق در دستور کار عملیات کلانتری 120 سیدخندان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران با تحقیقات و پی‌جویی‌های انتظامی ساعات تردد سارق را شناسایی کردند و گشت‌زنی‌های هدفمند را افزایش دادند، افزود: ماموران حین گشت‌زنی در محله سیدخندان موتورسیکلتی را با همان مشخصات مشاهده کردند و دیدند راکب آن به سمت یکی از شهروندان رفت و با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت کرد. ماموران سریع وارد عمل شدند و متهم در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی دستگیر شد.

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: در بررسی اولیه از متهم یکدستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی که ساعاتی قبل سرقت کرده بود و یک قبضه سلاح سرد کشف شد. متهم 54 ساله در تحقیقات اولیه با توجه به شواهد و ادله موجود به جرم خود و 4 فقره سرقت مشابه اعتراف کرد که مالباختگان شناسایی شدند.

نادری با اشاره به سوابق متهم در امر سرقت و تحمل حبس در زندان خاطرنشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهم و شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها