کد خبر: 555829
|
۱۴۰۱/۰۳/۱۵ ۲۱:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

درگیری پسرخاله‌ها خون به پا کرد

پسری جوان در دعوای میان پسرخاله‌ها کشته شد و متهم اکنون در انتظار محاکمه است.

درگیری پسرخاله‌ها خون به پا کرد
کد خبر: 555829
|
۱۴۰۱/۰۳/۱۵ ۲۱:۰۰:۰۰

پسر جوانی که در پی درگیری با پسرخاله‌اش جوان دیگری را به قتل رسانده است در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شود.

به گزارش اعتمادآنلاین، متهم به دلیل درگیری‌ای که با پسرخاله‌اش داشت مرتکب قتل شد و مدعی است از مقتول کینه‌ای به دل نداشته است.

اسفند سال ۱۴۰۰ به ماموران کلانتری ۱۵۲ تهران گزارش شد جسم نیمه‌جان جوانی به نام حسن در خیابان افتاده است. پیکر نیمه‌جان حسن با آمبولانس به بیمارستان منتقل اما او ساعتی بعد به خاطر شدت خونریزی تسلیم مرگ شد.

شواهد نشان می‌داد حسن با پسر صاحبخانه درگیر شده و از طرف او چاقو خورده بود. جسد با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و ماموران پلیس به بازجویی از پسر صاحبخانه به نام نوید پرداختند.

اعتراف به قتل

نوید در همان بازجویی مقدماتی به قتل اعتراف کرد و گفت: من و برادرهایم مدتی بود با  پسرخاله‌هایمان به خاطر مسائل ناموسی درگیر بودیم. شب قبل پسرخاله‌هایم به خانه‌مان آمدند و مرا به شدت کتک زدند و وسایل خانه را شکستند و بعد هم عکس گرفتند و رفتند. من و برادرهایم از این اتفاق ناراحت بودیم. حتی در این باره با چند نفر از بزرگان فامیل هم صحبت کردیم. آن روز من در خانه نشسته بودم که یکباره متوجه شدم پسرخاله‌هایم و چند نفر دیگر مقابل در خانه‌مان آمده‌اند. به محض اینکه در را باز کردم آنها به داخل حمله‌ور شدند. آنها حسن را هم که از دوستان‌شان بود همراه خود آورده بودند تا مرا حسابی کتک بزنند. من زیر دست‌وپای آنها افتاده بودم که خودم را کشان‌کشان به آشپزخانه رساندم تا چاقویی را از داخل ظرفشویی بردارم.

متهم در ادامه گفت: من برای نجات جان خودم ناچار شدم ضربه‌ای به سینه حسن بزنم؛ اما قصد کشتن او را نداشتم. من هیچ خصومتی با او نداشتم و برای دفاع از خودم چاقو کشیم.

این متهم گفت: باور کنید چاقو ناخواسته به سینه حسن برخورد کرد. او بلافاصله خودش را مقابل در خانه رساند؛ اما همان‌جا روی زمین افتاد و من خودم با اورژانس تماس گرفتم. همان موقع پسرخاله‌هایم گریختند.

او درباره علت درگیری با پسرخاله‌هایش گفت: درگیری من و پسر خاله‌هایم دنباله‌دار بود و قبلاً هم چند نفر از بستگان سعی کرده بودند ما را با هم آشتی دهند .

با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد و متهم به زودی پای میز محاکمه می‌رود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها