کد خبر: 555045
|
۱۴۰۱/۰۳/۱۰ ۱۳:۳۹:۴۹
| |

زورگیری از عابران با تهدید سلاح سرد

متهمان در تحقیقات اولیه با توجه به مدارک موجود به جرم خود و سرقت و زورگیری با تهدید سلاح سرد در شمال تهران اعتراف کردند.

زورگیری از عابران با تهدید سلاح سرد
کد خبر: 555045
|
۱۴۰۱/۰۳/۱۰ ۱۳:۳۹:۴۹

2 سارق زورگیر شمال تهران که با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت می‌کردند، بعد از دستگیری به جرایم خود اعتراف کردند.

به گزارش اعتماد آنلاین، سرهنگ  محمدقاسم طرهانی، جانشین پلیس پیشگیری تهران گفت: در پی افزایش سرقت از شهروندان به روش زورگیری و با تهدید سلاح سرد توسط 2 نفر با موتورسیکلت آپاچی در شمال تهران خصوصا محله شهرک قدس دستگیری سارقان را تیمی از ماموران کلانتری 134 شهرک قدس برعهده گرفتند و گشت‌زنی‌های هدفمند را افزایش دادند.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی‌جویی‌های انتظامی ساعات تردد متهمان را شناسایی کردند، افزود: روز گذشته با اطلاعات به دست‌آمده موتورسیکلت مورد نظر با پلاک مخدوش حین گشت‌زنی ماموران در نقاط جرم‌خیز مشاهده شد. دو سرنشین موتور در حال زاغ‌زنی شهروندان بودند. ماموران متهمان را زیر نظر گرفتند و وقتی موتورسواران به داخل کوچه‌ای رفتند و در حال  زورگیری از یک عابر با تهدید سلاح سرد بودند، هر دو را دستگیر کردند.

جانشین پلیس پیشگیری تهران با عنوان اینکه از متهمان2قبضه سلاح سرد و یک عدد اسپری فلفل کشف شد، تصریح کرد: با توجه به دستگیری متهمان 5 نفر از مالباختگان به کلانتری دعوت شدند و متهمان را شناسایی کردند. همچنین متهمان در تحقیقات اولیه با توجه به  مدارک موجود به جرم خود و سرقت و زورگیری با تهدید سلاح سرد در شمال تهران اعتراف کردند.

سرهنگ طرهانی با اشاره به سوابق دستگیری متهمان در امر سرقت و تحمل حبس در زندان خاطر نشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهمان و شناسایی مال باختگان ادامه دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها