کد خبر: 554505
|
۱۴۰۱/۰۳/۰۸ ۱۱:۲۳:۴۵
| |

دستگیری سارقان مسلح طلا‌فروشی

اعضای باند 5 نفری به جواهرفروشی در ایلام دستبرد زده و فرار کرده بودند که 3 نفر از آنها دستگیر شدند.

دستگیری سارقان مسلح طلا‌فروشی
کد خبر: 554505
|
۱۴۰۱/۰۳/۰۸ ۱۱:۲۳:۴۵

سه سارق مسلح که به یک طلافروشی در ایلام دستبرد زده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش اعتماد آنلاین؛ سرهنگ خداداد رشیدی، رئیس پلیس آگاهی استان ایلام در این باره گفت: به دنبال سرقت مسلحانه طلافروشی در خیابان فردوسی شهر ایلام بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد سارقان با استفاده از یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مسروقه و مسلح به دو قبضه سلاح جنگی وارد مغازه طلافروشی شده و اقدام به سرقت مقداری طلا کرده‌اند.

این مسئول انتظامی با اشاره به اینکه سارقان با پوششی مبدل و با پوشاندن سر و صورت خود اقدام به سرقت کردند، گفت: نبودن هیچ گونه سرنخ و یا رد پایی از سارقان و پیچیده بودن سرقت کار را برای کارآگاهان پلیس آگاهی دشوار کرده بود.

رئیس پلیس آگاهی استان ایلام تصریح کرد: خوشبختانه تلاش‌های شبانه‌روزی کارآگاهان پلیس آگاهی بلافاصله بعد از سرقت نتیجه داد و ماموران موفق شدند سه نفر از عوامل سرقت را شناسایی کنند.

سرهنگ رشیدی اظهار داشت: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی موفق شدند ۳نفر از عاملان سرقت طلافروشی را در یکی از استان‌های مرکزی دستگیر کنند.

سرهنگ خداداد رشیدی با اشاره به اینکه سارقان با برنامه‌ریزی قبلی و شب قبل از حادثه یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ را در بام ایلام به سرقت برده بودند، خاطرنشان کرد: متهمان پس از دستگیری در اعترافات خود عنوان داشتند که پس از سرقت و متواری شدن از محل، خودرو را در یکی از محلات شهر ایلام  رها کردند و با استفاده از یک دستگاه خودروی دیگر که قبلا در آن محل پارک کرده بودند از محل متواری شدند.

این مسئول انتظامی با تاکید بر اینکه طلاهای مسروقه  تحویل مالباخته شده است، گفت: با تحقیقات پلیس مشخص شد  ۵ نفر در امر سرقت دخیل بودند که تلاش پلیس جهت دستگیری سایر همدستان ادامه دارد.

بنا به این گزارش در این عملیات از متهمان ۲ قبضه اسلحه و 2 دستگاه وسیله نقلیه کشف و سارقان نیز پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و از آن طریق نیز روانه زندان مرکزی ایلام شدند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها