کد خبر: 553556
|
۱۴۰۱/۰۳/۰۳ ۱۴:۲۹:۱۹
| |

قاتل 4 عضو یک خانواده دستگیر شد

فرد جنایتکار سه کودک و عمه آنها را به قتل رسانده و فرار کرده بود.

قاتل 4 عضو یک خانواده دستگیر شد
کد خبر: 553556
|
۱۴۰۱/۰۳/۰۳ ۱۴:۲۹:۱۹

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری قاتل ۴ عضو یک خانواده که در اسفراین رخ داده بود خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار سعید مطهری زاده در جمع خبرنگاران با اشاره به ماجرای این قتل، اظهار کرد: ماموران پلیس، سال ۹۸ پیرو حادثه‌ای که آتش‌سوزی اعلام شد به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در صحنه حادثه ۴ متوفی وجود داشت که ۳ نفر از آنها فرزندان ۴، ۶ و ۹ ساله یک خانواده و فرد چهارم نیز عمه آنها با ۳۵ سال بود.

وی با اشاره به اینکه بررسی مدارک و وجود خون در محل حادثه نشان می‌داد احتمال صحنه‌سازی وجود دارد گفت: پس از بررسی صحنه جرم، انتقال اجساد به پزشکی قانونی و بررسی تخصص کارآگاهان، فرضیه گازگرفتگی از بین رفت و احتمال قتل، پررنگ شد.

سردار مطهری زاده افزود: با بررسی‌های بیشتر به ادله و سرنخ‌هایی بیشتر رسیدیم که با هماهنگی کارآگاهان ما و تهران ادامه داشت.

وی گفت: نهایتا این موضوع با شواهد و قرائن موجود در کارگروهی عالی در تهران بررسی نهایی شده و مظنون به قتل شناسایی شد.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی اظهار کرد: فرد مظنون به قتل در داخل استان، تحت نظر قرار گرفت و پس از اقدامات فنی و تخصصی دستگیر شد و به قتل ۴ عضو یک خانواده از جمله ۳ کودک اعتراف کرد.

وی زمان دستگیری این قاتل را شنبه هفته جاری (۳۱ اردیبهشت ماه) اعلام کرد و افزود: بازسازی صحنه نیز طی همین مدت انجام و قاتل تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی انگیزه قاتل را کینه شخصی اعلام کرد و گفت: فرزندان یک خانواده به همراه عمه خود، قربانی این موضوع اخلاقی شدند.

سردار مطهری زاده ضمن تاکید بر پایبندی به اخلاقیات، تصریح کرد: شهروندان توجه داشته باشند در صورتی که هرگونه اختلافی پیش می آید صرفا موضوع را از طریق قانون پیگیری کرده و از هرگونه تصمیم شخصی که سبب جرم می شود خودداری کنند.

وی همچنین به مجرمان هشدار داد که صحنه‌سازی‌ها سبب گمراهی پلیس نمی شود و نیروی انتظامی با دقت به موضوعات رسیدگی می کند.

سردار مطهری زاده خاطرنشان کرد: متهم به قتل ابتدا با جسم برنده عمه و سپس کودکان را به قتل رسانده و بعد از باز کردن شلنگ گاز قصد داشت وانمود کند که حادثه آتش‌سوزی به دلیل نشت گاز رخ‌ داده است.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی افزود: مجرمان بدانند که پلیس، هوشمند و آگاه است و با روش‌های علمی، راز پرونده ها را کشف می کند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها