کد خبر: 549397
|
۱۴۰۱/۰۲/۰۹ ۰۷:۴۰:۰۱
| |

44 روز اسارت مرد ثروتمند در چنگ آدم‌ربایان

آدم‌ربایان با هدف اخاذی این فرد را ربوده و طی تماس با خانواده‌اش چندین میلیارد تومان وجه نقد در قبال آزادسازی او در خواست کرده بودند.

44 روز اسارت مرد ثروتمند در چنگ آدم‌ربایان
کد خبر: 549397
|
۱۴۰۱/۰۲/۰۹ ۰۷:۴۰:۰۱

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی استان یک سرمایه‌گذار که اواخر اسفند پارسال در چابهار ربوده شده بود پس از ۴۴ روز اسارت از چنگال آدم‌ربایان آزاد و به آغوش خانواده بازگشت.

سردار احمد طاهری در نشست خبری با تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در بیست و چهارم اسفند سال قبل مردی ۷۶ ساله که از سرمایه‌گذاران بزرگ شهرستان چابهار بود در منطقه آزاد آن شهرستان، توسط سرنشینان مسلح یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ ربوده شد.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع تیمی تخصصی از کارآگاهان پلیس آگاهی و امنیت عمومی استان و شهرستان مذکور مأمور رسیدگی به این پرونده شدند و تحقیقات تخصصی خود را در این خصوص آغاز کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در تحقیقات اولیه کارآگاهان پلیس مشخص شد که آدم‌ربایان با هدف اخاذی این فرد را ربوده و طی تماس با خانواده‌اش چندین میلیارد تومان وجه نقد در قبال آزادسازی او در خواست کرده بودند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، به منظور حفظ جان فرد ربوده شده، کارآگاهان پلیس آگاهی تلاش گسترده‌ای را برای رهایی او آغاز و در نتیجه تحقیقات تخصصی خود موفق به شناسایی هویت آدم ربایان شدند.

سردار طاهری بیان کرد: سرانجام در پی اقدامات تخصصی پلیس هفت نفر از عاملان اصلی آدم‌ربایی طی چند عملیات ضربتی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: با دستگیری این متهمان محل نگهداری فرد ربوده شده در یکی از مناطق شهرستان ایرانشهر شناسایی و روز گذشته با حضور تیمی متشکل از مأموران پلیس آگاهی و پلیس امنیت عمومی استان در محل مذکور این فرد پس از ۴۴ روز اسارت از چنگال آدم ربایان آزاد و صحیح و سالم به آغوش خانواده بازگشت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها