کد خبر: 553168
|
۱۴۰۱/۰۳/۰۲ ۰۷:۴۷:۴۱
| |

اعتماد آنلاین گزارش می‌دهد:

تصادف مرگبار سارق موبایل هنگام فرار

دو سارق موتورسوار هنگام فرار با یک پراید تصادف کردند و یکی از آنها جانش را از دست داد.

تصادف مرگبار سارق موبایل هنگام فرار
کد خبر: 553168
|
۱۴۰۱/۰۳/۰۲ ۰۷:۴۷:۴۱

سارق جوانی که با همدستش دست به سرقت تلفن همراه سرنشین L۹۰ زده بود، پس از تعقیب و گریز طولانی در یک تصادف جان خود را از دست داد.

به گزارش شهروند، شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه. وقوع تصادف یک موتورسیکلت با خودروی پراید توسط اهالی خیابان شهید تیموری منطقه ستارخان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش شد.

با اعلام این خبر، تیمی از ماموران پلیس راهی محل حادثه و با دو مرد جوانی مواجه شدند که از ناحیه سر به شدت مجروح شده بودند. امدادگران اورژانس که همزمان با تیم پلیس به محل حادثه رسیده بودند، مجروحان حادثه را به بیمارستان انتقال دادند اما اقدامات درمانی فایده‌ای نداشت و سرنشین موتورسیکلت به کام مرگ فرو رفت.

تحقیقات پلیسی کلید خورد و بررسی‌ها نشان داد سرنشینان موتورسیکلت توسط خودروی L۹۰ تحت تعقیب بودند که با یک پراید تصادف کردند.بدین ترتیب راننده خودروی L۹۰ هدف تحقیق ماموران پلیس قرار گرفت.

 در تحقیقات مشخص شده سرنشینان موتورسیکلت قبل از تصادف مرگبار، تلفن همراه راننده خودروی L۹۰ را سرقت کرده و به سمت میدان تیموری متواری شدند. در طول تعقیب و گریز طولانی، سرنشینان موتورسیکلت با خودروی پراید تصادف کردند

ماموران پلیس در بررسی‌های اولیه، ۵ تلفن همراه مسروقه از سرنشینان این موتورسیکلت کشف کردند و متوجه شدند سارقان قبل از تصادف مرگبار دو تلفن همراه دیگر هم سرقت کرده بودند.

بنابراین گزارش، با دستور بازپرس پرونده، جسد متوفی برای سیر مراحل قانونی به پزشکی قانونی منتقل شد. متهم دیگر پرونده برای کشف جرائم احتمالی در اختیار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات ادامه دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها