کد خبر: 552691
|
۱۴۰۱/۰۲/۳۱ ۰۷:۳۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» از پیگیری یک پرونده گزارش می‌دهد:

اعتراف تکان‌دهنده مادر سنگدل به قتل دختر ۵ساله

مادر بنیتا با همدستی مردی که قصد داشت با او ازدواج کند، دخترش را کتک زد و در نهایت این کودک را کشت.

اعتراف تکان‌دهنده مادر سنگدل به قتل دختر ۵ساله
کد خبر: 552691
|
۱۴۰۱/۰۲/۳۱ ۰۷:۳۰:۰۰

زن خیانتکار که قصد داشت از همسرش جدا شود تا با مردی دیگر ازدواج کند، در بازجویی‌های پلیسی به قتل دختر ۵ساله خودش اعتراف کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین، پرونده قتل بنیتا، دختر ۵ساله از روز ۹ اردیبهشت و زمانی به جریان افتاد که این دختر در بیمارستان امام حسین (ع) تهران فوت شد. وجود آثار ضرب و جرح روی پیکر این دختر پای پلیس را به پرونده باز کرد و نخستین فردی که تحت بازجویی قرار گرفت، مادر او بود.

این زن ادعا کرد شوهرش عامل قتل است. او گفت با همسرش اختلاف داشت و به همین دلیل در خانه‌ای جدا از او زندگی می‌کرد، اما شوهرش سه روز قبل بنیتا را به خانه خودش برد و شب حادثه جسم نیمه‌جان دخترک را در نزدیکی خانه او رها و فرار کرد.

شوهر این زن وقتی تحت بازجویی قرار گرفت، چنین ادعایی را کذب محض عنوان کرد و گفت زنش با او اختلاف داشت و به همین دلیل وی را ترک کرده و به شمال رفته بود، اما اخیراً به خانه‌ای در پردیس نقل مکان کرده و با مردی به نام بهمن نیز رابطه داشت و مصمم بود با آن مرد ازدواج کند.

پدر بینتا گفت دخترش همراه مادرش بود و وی مطمئن است این زن و بهمن دخترش را به کام مرگ کشانده‌اند.

مدارکی که پلیس در جریان تحقیقات به دست آورد ارتباط مادر بنیتا با بهمن را تایید کرد و از سویی این ادعا که بنیتا زمان حادثه همراه پدرش بود، رد شد. به همین دلیل زن جوان بار دیگر تحت بازجویی قرار گرفت و این بار به کشتن فرزندش با همدستی مرد غریبه اقرار کرد.

مادر بینتا گفت به دلیل اختلافاتی که با شوهرش داشت او را ترک کرده بود و قصد داشت با بهمن ازدواج کند اما کودک ۵ساله جایی در زندگی آنها نداشت. این زن توضیح داد: دخترم کم سن و سال بود و به مراقبت نیاز داشت، اما من و بهمن سر کار می‌رفتیم. به همین دلیل به شوهرم گفته بودیم بنیتا را به خانه خودش ببرد ولی او قبول نمی‌کرد. از طرفی بنیتا خیلی بهانه‌گیر بود و ما را اذیت می‌کرد. رفتارهای او باعث شد چند باری کتکش بزنیم. می‌خواستیم مجبورش کنیم پیش پدرش برود. شب حادثه نیز من و بهمن دخترم را کتک زدیم و بعد هم وقتی حاضرجوابی کرد هر دو او را هل دادیم که سرش به دیوار خورد و بیهوش شد. ما او را به بیمارستان بردیم، اما فایده‌ای نداشت. بعد با بهمن نقشه کشیدیم قتل را گردن شوهرم بیندازیم.

ماموران بعد از شنیدن این اعترافات بهمن را نیز بازداشت کردند. این مرد هم در بازجویی‌ها گفته‌های مادر دخترک را تایید کرد و هم‌اکنون تحقیقات از دو متهم ادامه دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها