کد خبر: 552332
|
۱۴۰۱/۰۲/۲۸ ۱۰:۱۷:۰۰
| |

پایان خونین گروگانگیری در ایلام/ گروگانگیر 3 نفر را کشت و خودکشی کرد/ اختلاف کاری انگیزه گروگانگیری بود

فرمانده انتظامی ‌ایلام ‌گفت:‌ فردی در پی اختلاف کاری، ۳ نفر را کشت و ۷ نفر نیز را نیز زخمی کرد.

پایان خونین گروگانگیری در ایلام/ گروگانگیر 3 نفر را کشت و خودکشی کرد/ اختلاف کاری انگیزه گروگانگیری بود
کد خبر: 552332
|
۱۴۰۱/۰۲/۲۸ ۱۰:۱۷:۰۰

گروگانگیری امروز چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه در ایلام پایان یافت. فرد گروگانگیر در این حادثه بعد از کشتن 3 نفر و زخمی کردن 7 نفر دیگر به زندگی خودش پایان داد.

به گزارش ایرنا حاضر در محل، احتمال کشته و زخمی شدن چند نفر از کارکنان سازمان املاک و اموال بنیاد مستضعفان ایلام و همچنین فرد گروگانگیر در جریان این گروگانگیری وجود دارد.

هنوز تعداد احتمالی کشته ها و زخمی های این حادثه از سوی مسولان اعلام نشده است و پیگیری‌ها از مقامات مسول ادامه دارد.

همچنین خبرگزاری فارس گزارش داد که یکی از مراجعان به اداره اموال و املاک بنیاد مستضعفان در ایلام با کارکنان این اداره مشاجره لفظی پیدا می‌‌کند. سپس با برداشتن اسلحه از داخل خودروی‌اش اقدام به گروگانگیری و سپس تیراندازی به سمت کارکنان این اداره می‌کند که چند تن از کارکنان کشته و تعدادی نیز مجروح می‌شوند. ضارب پس از این اقدام خودکشی کرد.

سرهنگ فرزاد یاسمی معاون اجتماعی و ارشاد فرماندهی انتظامی استان ایلام به  تسنیم گفت: این حادثه صبح امروز در محل ‌اداره اموال و املاک بنیاد مستضعفان استان ایلام رخ داد و در پی آن یکی از کارکنان سابق این اداره که اخراج شده بود اقدام به گروگانگیری و در نهایت تیراندازی به‌سمت عوامل این اداره کرد.

وی با بیان اینکه در این حادثه، گرو‌گانگیر‌ سه نفر از کارکنان این اداره را کشت و خودش نیز دست به خودکشی زد، تصریح کرد: در پی این حادثه همچنین پنج نفر زخمی شدند.

به‌گفته ‌یاسمی ‌در زمان حاضر وضعیت برخی از مصدومان وخیم گزارش شده است و ابعاد مختلف موضوع نیز در دست بررسی است.

سردار دلاور القاصی‌مهر فرمانده انتظامی استان ایلام نیز گفت: در پی اختلاف کاری یکی از کارمندان ادارات استان ایلام، فردی ۳ نفر را کشت و ۷ نفر نیز را نیز زخمی کرد. در پی تماس مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری در یکی از ادارات دولتی، بلافاصله ماموران انتظامی و رهایی گروگان یگان ویژه، به محل اعزام شدند.

وی افزود: بلافاصله اینجانب در معیت ماموران انتظامی و یگان ویژه در محل حضور یافتیم که مشخص شد شخصی مسلح از کارمندان همان سازمان با توجه به اختلاف شخصی که با محل کار خود داشته به صورت مسلح وارد  شده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام خاطرنشان کرد: قاتل به محض ورود به محل کار خود به سمت کارمندان آن  اداره تیراندازی می‌کند.

وی یادآور شد با اقدامات تامینی و حضور به موقع پلیس سه نفر از کسانی که در این اداره توسط قاتل، گیر افتاده  بودند به صورت صحیح و سالم  به بیرون از محل خارج کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: قاتل با ورود ماموران انتظامی و رهایی گروگان یگان ویژه، عرصه را بر خود تنگ دید و  اقدام به خودکشی کرد.

وی گفت: بلافاصله توسط خودروهای امدادی انتظامی و اورژانس به بیمارستان برای ادامه درمان منتقل شدند.

به نوشته باشگاه خبرنگاران جوان بنیاد مستضعفان اعلام کرد که فرد گروگانگیر شاکی بوده و علت شکایت او هنوز کاملا مشخص نیست که منشا داخلی داشته یا خارجی و در حال پیگیری برای اعلام جزئیات این حادثه هستیم. همچنین انگیزه او از قتل هنوز مشخص نیست، اما گروگانگیر کارمند اخراج شده نبوده و فقط از کار معلق شده که به زودی اطلاعات دقیق‌تر اعلام می‌شود.

گفتنی است که ساعاتی پیش در سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان ایلام شخصی اقدام به گروگانگیری کرد. شخص گروگانگیر از نیروهای سابق این مجموعه بوده که اخراج شده است.

نیروهای امنیتی و نوپو (یگان ویژه) در محل حاضر شدند، حاضران از تیراندازی و حرکت آمبولانس ها به محل گروگانگیری خبر دادند.

در حال تکمیل ...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها