کد خبر: 550820
|
۱۴۰۱/۰۲/۱۹ ۰۸:۳۰:۰۰
| |

کشف جسد مثله شده زن ناشناس در سطل زباله

آنطور که شواهد نشان می‌داد قاتل یا قاتلان پس از جنایت، جسد را مثله کرده و نیم تنه را داخل دو گونی جاسازی و بعد کنار سطل زباله رهایش کرده بودند.

کشف جسد مثله شده زن ناشناس در  سطل زباله
کد خبر: 550820
|
۱۴۰۱/۰۲/۱۹ ۰۸:۳۰:۰۰

پیدا شدن نیم‌تنه و پاهای زنی جوان داخل گونی در دو نقطه مختلف از پایتخت، تیم جنایی را در برابر یک معمای پیچیده قرار داده است.

به گزارش همشهری، ساعت 2بامداد دیروز کارگر شهرداری تهران در حوالی منطقه خزانه مشغول نظافت خیابان بود که چشمش به یک گونی در کنار سطل زباله افتاد. وی پس از باز کردن گونی با نیم تنه یک انسان مواجه شد و وحشت زده با پلیس تماس گرفت. دقایقی از این تماس می‌گذشت که مأموران کلانتری 160خزانه و تیم جنایی پایتخت در محل حادثه حاضر شدند و با انجام بررسی‌ها مشخص شد که نیم تنه متعلق به زنی حدودا 35ساله است که حدود 24ساعت از مرگش می‌گذرد.

آنطور که شواهد نشان می‌داد قاتل یا قاتلان پس از جنایت، جسد را مثله کرده و نیم تنه را داخل دو گونی جاسازی و بعد کنار سطل زباله رهایش کرده بودند. در این شرایط نیم تنه زن جوان به پزشکی قانونی انتقال یافت و درحالی‌که تحقیقات در این پرونده برای کشف اسرار جنایت ادامه داشت 3ساعت بعد یعنی ساعت 5صبح به تیم جنایی خبر رسید که دو پای زنانه داخل گونی در بزرگراه محلاتی پیدا شده است. بررسی‌ها نشان می‌داد که رهگذران پاها را پیدا کرده و به پلیس خبر داده بودند. در ادامه تحقیقات مشخص شد که پاها متعلق به نیم تنه‌ای بوده که 3ساعت قبل در خزانه کشف شده بود. اما هنوز اثری از دستان و سر یافت نشده است که تحقیقات برای شناسایی مقتول و حل معمای این جنایت هولناک ادامه دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها