کد خبر: 549285
|
۱۴۰۱/۰۲/۰۸ ۰۷:۴۵:۰۰
| |

کارآگاهان جنایی تحقیق می‌کنند

مرد همسرکش به کجا فرار کرده است؟

ماموران در تحقیقات متوجه شدند که کسی جز شوهر مقتول عامل این جنایت نیست، چرا که آن روز همسایه صدای درگیری این زوج را شنیده بود و بعد ناگهان صدا قطع شده و همه‌‌چیز آرام شده بود.

مرد همسرکش به کجا فرار کرده است؟
کد خبر: 549285
|
۱۴۰۱/۰۲/۰۸ ۰۷:۴۵:۰۰

پلیس پایتخت در جست‌و‌جوی مردی است که روز سه‌شنبه همسرش را به قتل رسانده‌ و پس از آن متواری شده‌ است.

به گزارش همشهری راز این جنایت بعدازظهر سه‌شنبه فاش شد؛ وقتی فرزندان این خانواده از مدرسه به خانه برگشتند اما هرچه در زدند کسی در را باز نکرد. سابقه نداشت که مادر خانواده هنگام برگشت بچه‌ها در خانه منتظر آنها نباشد، اما حالا جواب آیفون را نمی‌داد. یکی از بچه‌ها که کلید خانه را داشت در را باز کرد و آنها با این تصور که مادرشان یا خواب است و یا پای سجاده نماز، به جست‌و‌جو در خانه و اتاق‌ها پرداختند اما اثری از او نبود. بچه‌ها با موبایل مادرشان تماس گرفتند اما پاسخی دریافت نکردند. برای همین نگران شدند و این‌بار موبایل پدرشان را گرفتند، اما او هم جواب نمی‌داد. 3فرزند خانواده به طبقه اول ساختمان رفتند تا از زن همسایه سراغ پدر و مادرشان را بگیرند، اما او هم از ماجرا بی‌خبر بود و فقط می‌گفت ظهر صدای درگیری آنها را شنیده و بعد از دقایقی این صدا قطع شده است.

بچه‌ها در روزهای گذشته هم شاهد دعوای پدر و مادرشان بودند، اما هیچ‌کدام تصور نمی‌کردند که حادثه مرگباری اتفاق افتاده باشد. آنها بار دیگر موبایل مادرشان را گرفتند و این بار صدای زنگ تلفن او را از پله‌های منتهی به پشت بام شنیدند. سراسیمه از پله‌ها بالا رفتند و پس از جست‌و‌جو متوجه شدند که صدا از زیر وسایلی می‌آید که در آنجا قرار داده بودند. پتویی روی وسایل قرار داشت که وقتی بچه‌ها پتو را کنار زدند با جسد مادرشان مواجه شدند و وحشت‌زده پلیس را خبر کردند.

با حضور ماموران پلیس و قاضی ساسان غلامی، بازپرس ویژه قتل تهران در محل حادثه، تحقیقات در این باره آغاز و معلوم شد که چند ساعتی از مرگ مادر خانواده می‌گذرد. او بر اثرخفگی به قتل رسیده بود و شواهد نشان می‌داد که عامل جنایت پس از درگیری وی را خفه کرده است. ماموران در ادامه تحقیقات متوجه شدند که کسی جز شوهر مقتول عامل این جنایت نیست، چرا که آن روز همسایه صدای درگیری این زوج را شنیده بود و بعد ناگهان صدا قطع شده و همه‌‌چیز آرام شده بود. از سوی دیگر بررسی‌ها نشان می‌داد که این مرد بدون برجا گذاشتن ردی از خودش ناپدید شده و در این شرایط نام متهم به قتل در لیست افراد تحت تعقیب قرار گرفت تا با دستگیری او، انگیزه‌اش از جنایت مشخص شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها