کد خبر: 548459
|
۱۴۰۱/۰۲/۰۳ ۰۸:۱۶:۱۳
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

پسر ۲۰ ساله مرد میانسال را کشت و تکه‌تکه کرد

متهم اعضای بدن مقتول را در گونی ریخته و در سطل زباله انداخته بود تا رد خود را از بین ببرد اما خیلی زود دستگیر شد.

پسر ۲۰ ساله مرد میانسال را کشت و تکه‌تکه کرد
کد خبر: 548459
|
۱۴۰۱/۰۲/۰۳ ۰۸:۱۶:۱۳

پسری ۲۰ ساله که در شهر ری دست به جنایتی هولناک زده و با کشتن مردی ۴۰ ساله اعضای بدن او را مثله کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش اعتمادآنلاین، اپراتور مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ ساعت ۶:۱۰ امروز خبری شوکه‌کننده را دریافت کرد. فردی که با این مرکز تماس گرفته بود اطلاع داد یک گونی آغشته به خون را در سطل زباله‌ای در محدوده علائین شهر ری پیدا کرده است. این گزارش بلافاصله به کلانتری ۱۷۲ عبدالعظیم(ع) اعلام شد و تیمی از ماموران خود را به سرعت به محل حادثه رساندند.

کشف جسد

ماموران وقتی گونی خون‌آلود را باز کردند خود را در برابر اعضای قطعه‌قطعه شده بدن یک انسان دیدند که مقدار زیادی پودر آویشن روی آن ریخته شده بود. بررسی‌های اولیه فاش کرد مقتول ناشناس مردی میانسال است.

تردید وجود نداشت این مرد میانسال قربانی یک جنایت کینه‌جویانه شده است و قاتل با مثله کردن او تلاش کرده رد پای خود را در جنایت از بین ببرد.

دستگیری قاتل

در حالی‌که تحقیقات گسترده‌ای برای رازگشایی از این جنایت و افشای هویت مقتول آغاز شده بود، ماموران در یکی از کوچه‌های نزدیک به سطل زباله، پسری ۲۰ ساله را دیدند که به طرز مشکوکی در حال جابه‌جایی وسایل خانه‌اش بود و اثاثیه‌اش را از داخل منزل به یک پراید منتقل می‌کرد.

چهره آشفته و حرکات مضطربانه این پسر شک ماموران را برانگیخت و آنها وقتی دیدند در میان وسایل این جوان مقدار زیادی پودر آویشن وجود دارد، احتمال دادند این مظنون با جسد مثله‌شده در ارتباط باشد.

این‌گونه بود که پسر جوان دستگیر شد و ماموران بعد از کسب دستور از بازپرس ویژه قتل تهران به خانه او رفتند. آنها داخل منزل لکه‌های خون را مشاهده کردند و وقتی به بازرسی‌ها ادامه دادند یک گونی پیدا کردند که داخل آن چند قطعه از اعضای بدن انسان بود.

در شرایطی که دیگر تردید در قاتل بودن این جوان ۲۰ ساله وجود نداشت او تحت بازجویی قرار گرفت و به کشتن مرد ۴۰ ساله اعتراف کرد. متهم درباره انگیزه‌اش از این جنایت گفت: «آشنایی من و مقتول به چند روز قبل برمی‌گردد و او را در میدان شهر ری دیدم و مدتی با هم دوست بودیم. شب حادثه او را به خانه‌ام آوردم اما به خاطر مساله‌ای با هم مشاجره کردیم و من در حالی‌که عصبانی بودم او را با چند ضربه چاقو کشتم و بعد جسد را قطعه‌قطعه کردم و در ۲ گونی گذاشتم. یکی از گونی‌ها را در سطل زباله انداختم و می‌‌خواستم از شر گونی دوم نیز خلاص شوم و خانه‌ام را ترک کنم که دستگیر شدم.»

بنا به این گزارش متهم در حال حاضر در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات از او ادامه دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها