کد خبر: 547515
|
۱۴۰۱/۰۱/۲۷ ۱۳:۱۳:۳۳
| |

زورگیری خشن در بزرگراه

مرد زورگیر با خودرو راه طعمه‌اش را سد کرد و اموالش را ربود.

زورگیری خشن در بزرگراه
کد خبر: 547515
|
۱۴۰۱/۰۱/۲۷ ۱۳:۱۳:۳۳

فردی که با سد کردن مسیر یک خودرو دذر بزرگراه با تهدید راننده از او زورگیری کرده بود، به دام افتاد.

به گزارش اعتماد آنلاین هفتم دی سال گذشته پرونده‌ای با موضوع سرقت به عنف در کلانتری 128 تهران نو تشکیل و با دستور  قضائی به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران ارجاع شد.

شاکی اظهار داشت: ساعت 15پنجم دی ماه حین تردد با خودرو در اتوبان شهید یاسینی، روبه‌روی در غربی پارک سرخه حصار فردی با یک دستگاه خودرو پراید با انحراف و پیچیدن جلوی اتومبیلم، راهم را سد کرد و با توجه به خلوت بودن محل، با تهدید چاقو تمامی لوازم همراهم از قبیل ساعت مچی، انگشتر طلا، یک دستگاه گوشی تلفن همراه و مقادیری وجه نقد به ارزش تقریبی 400 میلیون ریال سرقت کرد و از محل متواری شد.

کارآگاهان بعد از شنیدن این شکایت به محل وقوع حادثه رفتند و موفق شدند اولین مظنون به اسم سلمان را شناسایی کنند. با شناسایی مخفیگاه متهم، او در یک عملیات ضربتی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه تعدادی لوازم متعلق به شاکی کشف و توقیف شد.

سرهنگ کارآگاه سید قاسم موسوی‌فر، رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت در این‌باره گفت: پس از انتقال متهم به پایگاه ششم با توجه به دلایل و قرائن متقن متهم چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت و ضمن اعتراف به جرمش اظهار کرد، به تنهایی و به خاطر اعتیاد و نیاز مالی سرقت را مرتکب شد.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران گفت: نتیجه تحقیقات به دادسرا اطلاع داده و با دستور قضائی متهم روانه زندان شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها