کد خبر: 547164
|
۱۴۰۱/۰۱/۲۴ ۱۴:۵۲:۱۷
| |

دستگیری 6 نفر از متهمان نزاع مرگبار در شهرری

متهمان در یک نزاع دسته‌جمعی جوانی 20 ساله را کشتند و 2 نفر را نیز زخمی کردند.

دستگیری 6 نفر از متهمان نزاع مرگبار در شهرری
کد خبر: 547164
|
۱۴۰۱/۰۱/۲۴ ۱۴:۵۲:۱۷

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری 6 نفر از عاملان درگیری که منجر به مرگ جوان 20 ساله در این شهرستان شده بودند، خبر داد.

 به گزارش اعتماد آنلاین به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران، سرهنگ دوستعلی جلیلیان در تشریح این خبر بیان داشت: با تماس شهروندان به  مرکز فوریت‌های پلیسی 110، ماموران از انتقال جوان 20 ساله به بیمارستان شهدای هفتم تیر پس از درگیری و جراحت با چاقو  مطلع و برای بررسی موضوع به صحنه جرم و بیمارستان اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های تخصصی و پلیسی ماموران کلانتری عبدالعظیم حسنی (ع) مشخص شد تعدادی جوان با قدرت‌نمایی و استفاده از سلاح سرد با 3 نفر از شهروندان درگیر و علاوه بر ایجاد رعب و وحشت و قدرت‌نمایی با سلاح سرد، موجب مصدومیت  3 مرد جوان شده‌اند.

این مقام انتظامی به متواری شدن متهمان قبل از حضور ماموران اشاره کرد و گفت: شناسایی و دستگیری عاملان اصلی این درگیری در دستور کار تیم‌های عملیات قرار گرفت .

سرهنگ جلیلیان به فوت یکی از مصدومان حادثه  اشاره کرد و ابراز داشت: به علت جراحت شدید ، تلاش های فراوان کادر درمانی بیمارستان شهدای هفتم تیر نتوانست جوان 20ساله را از مرگ نجات دهد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد: در تحقیقات تخصصی پلیس  6 نفر از عاملان اصلی این درگیری شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضائی در چند عملیات ضربتی و هماهنگ هر 6 متهم دستگیر شدند و در بررسی‌های بیشتر از مخفیگاه متهمان  یک  دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری  در خصوص علت نزاع منجر به فوت یک جوان 20 ساله گفت: متهمان  علت درگیری را اختلاف حساب شخصی اعلام کردند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها