کد خبر: 546902
|
۱۴۰۱/۰۱/۲۳ ۰۹:۲۰:۰۰
| |

تازه داماد قاتل دستگیر شد

متهم در جریان یک نزاع مرد میانجی را کشته و فرار کرده بود.

تازه داماد قاتل دستگیر شد
کد خبر: 546902
|
۱۴۰۱/۰۱/۲۳ ۰۹:۲۰:۰۰

تازه‌ داماد که در جریان درگیری با مرد میانجی او را به قتل رسانده بود، پس از شش‌ماه فرار دستگیر شد.

به گزارش جام‌جم، اوایل آبان امسال درگیری خونینی در خیابان بنی‌هاشم پایتخت میان چهار مرد رخ‌داد که در جریان آن، دو برادر مصدوم و در بیمارستان بستری شدند. متهمان نیز از محل فرار کردند. یکی از مصدومان به‌دلیل شدت جراحات به کما رفت و بعد از دو ماه فوت کرد. برادرش بعد از بهبود حالش، در تحقیقات گفت: روز حادثه خودروی پراید با موتوری که در کنار خیابان پارک بود تصادف کرد. به راننده پراید اعتراض کردم که او و سرنشین خودرو با من درگیر شدند. برادرم برای میانجیگری آمد که آنها او را مصدوم کرده و باعث مرگش شدند.

سرانجام شش‌ماه بعد از این ماجرا، دو روز پیش، متهمان که دو برادر بودند در خانه‌شان در یکی از شهرهای استان همدان بازداشت و دیروز ــ دوشنبه ــ به شعبه چهارم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شدند و یکی از آنها به قتل اعتراف کرد و‌ گفت: من و برادرم در تهران کار می‌کردیم و چند ماه قبل ازدواج کردم. آن روز با برادرم در حال رفتن به محل کارمان بودیم که با موتورسیکلت پارک‌شده‌ای تصادف کردیم. مغازه‌داری به این موضوع اعتراض کرد که با هم دعوایمان شد. برادرم برای میانجیگری وارد دعوا شد که با میله‌ای چند ضربه به او زدم. بیهوش شد و ما از محل فرار کردیم. دو ماه بعد متوجه مرگ او شدیم و در این مدت با ترس زندگی می‌کردم.

میثم حسین‌پور، بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت: با اعتراف متهم به قتل و برادرش آنها روانه بازداشتگاه اداره دهم پلیس آگاهی تهران شده و تحقیقات از آنها ادامه دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها