پیشنهاد بی‌شرمانه بعد از اغفال دختر جوان با وعده ازدواج

متهم بعد از به دست آوردن عکس‌های خصوصی این دختر نیت پلید خودش را افشا و شروع به اخاذی کرد.

پیشنهاد بی‌شرمانه بعد از اغفال دختر جوان با وعده ازدواج
کد خبر: 546137
|
۱۴۰۱/۰۱/۱۸ ۰۹:۱۵:۵۳

فردی که دختری جوان را با وعده ازدواج اغفال کرده و بعد از به دست آوردن عکس‌ها و فیلم‌های خصوصی‌اش با پیشنهادی بی‌شرمانه قصد داشت از او اخاذی ‌کند، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش اعتماد آنلاین به نقل از پلیس فتا استان مازندران در پی شکایت دختری مبنی بر انتشار فیلم و تصاویرخصوصی‌اش در صفحات اینستاگرامی، بررسی موضوع به ‌صورت ویژه دردستورکار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

این دختر گفت: دریکی ازشبکه‌های اجتماعی با فردی غریبه که پیام دوستی برای‌ من می‌فرستاد آشنا شدم و پس ازاینکه مدتی به صورت مجازی با هم درارتباط بودیم به او اعتماد کرده وعکس‌های خصوصی خودم را برایش ارسال می‌کردم .

شاکی در ادامه گفت: چند روز بعد از این ماجرا با پیام عجیبی از آن پسر روبرو شدم. او به من پیشنهاد بی‌شرمانه‌ای داد و گفت اگر به خواسته‌اش پاسخ منفی بدهم عکس‌هایم را در فضای مجازی منتشرخواهد کرد تا اینکه  وقتی به او جواب منفی دادم کارش را عملی کرد و عکس‌هایم را در فضای مجازی منتشر کرد.

ماموران با اقدامات فنی و شیوه و شگردهای خاص پلیسی، متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی‌ در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

متهم در بازجویی‌های اولیه، منکر جرمش ‌شد ولی پس از روبه‌رو شدن با مستندات، اعتراف کرد از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام با شاکی پرونده آشنا شده و پس از جلب اعتماد او به بهانه آشنایی و ازدواج، پس از دریافت تصاویر خصوصی و با تهدید به انتشار آن، قصد اخاذی داشت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها