کد خبر: 546024
|
۱۴۰۱/۰۱/۱۷ ۰۹:۱۸:۴۸
| |

انتشار عکس‌های خصوی زن جوان بعد از سرقت گوشی

مرد سارق قصد داشت با انتشار عکس های خصوصی دست به اخاذی بزند اما دستگیر شد.

انتشار عکس‌های خصوی زن جوان بعد از سرقت گوشی
کد خبر: 546024
|
۱۴۰۱/۰۱/۱۷ ۰۹:۱۸:۴۸

مردی 35 ساله که 2 سال قبل گوشی موبایل زنی را سرقت کرده بود در این مدت با انتشار عکس‌های خصوصی او برایش مزاحمت ایجاد می کرد و باعث هتک حیثیت این زن متاهل شده بود.

به گزارش اعتمادآنلاین، مردی 32 ساله چند روز پیش به پلیس فتا شهرستان داراب رفت و در شکایتی گفت: فردی حدود 2 سال پیش اقدام به سرقت گوشی همسرم کرد و پس از مدتی با انتشار مطالب کذب و تهدید آمیز برای همسرم در اینستاگرام و ساختن یک صفحه جعلی قصد بدنام کردن همسرم را دارد.

پس از ثبت اظهارات این مرد و همسرش پرونده اولیه با هماهنگی مقام قضایی تشکیل شد و ماموران با جمع‌آوری مدارک و مستندات لازم متهم را شناسایی و دستگیر کردند.

متهم در ابتدا اتهامش را انکار کرد؛ ولی پس از مواجهه با مدارک و مستندات موجود به ‌ناچار لب به اعتراف گشود و مشخص شد این فرد پس از سرقت کردن گوشی زن جوان اقدام به انتشار تصاویر خصوصی خانواده شاکی به نیت اخاذی از وی کرده است.

سرهنگ حشمت سلیمانی، رئیس پلیس فتا استان فارس با تایید این خبر گفت: برابر قانون هرگونه توهین، اهانت و یا پخش تصاویر شخصی افراد در فضای مجازی جرم محسوب شده وعواقب جبران ناپذیری برای فرد به همراه دارد، لذا رعایت اخلاق در فضای سایبر و به خصوص شبکه‌های اجتماعی امری مهم محسوب می شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها