کد خبر: 546109
|
۱۴۰۱/۰۱/۱۸ ۰۷:۴۰:۰۰
| |

افشای راز قتل جوان ایرانی در ترکیه

جوان 24 ساله ایرانی و دوستش برای تفریح به ساحل باکرکوی رفته بودند که در آنجا نزاعی مرگبار رخ داد.

افشای راز قتل جوان ایرانی در ترکیه
کد خبر: 546109
|
۱۴۰۱/۰۱/۱۸ ۰۷:۴۰:۰۰

به‌دنبال قتل جوان ایرانی که برای کار راهی استانبول شده بود، عاملان این جنایت دستگیر شدند.

به گزارش همشهری، جمعه شب گذشته درگیری خونینی میان 4جوان در خیابان کندی‌کادسی استانبول رخ داد که در جریان آن جوانی 22ساله به نام سالار بر اثر اصابت ضربه چاقو مجروح و به بیمارستان منتقل شد. سالار، ایرانی و اهل یکی از شهرهای غربی کشور بود که از مدتی قبل برای کار راهی استانبول شده بود.

براساس گزارش رسانه‌های ترکیه، شب حادثه سالار و یکی از دوستانش به نام آرمین 24ساله برای تفریح به ساحل باکرکوی رفته بودند که آنجا با صاحب یک رستوران و گارسون آن درگیر شدند. ظاهرا صاحب رستوران به این دو جوان ایرانی توهین کرده و همین باعث شروع درگیری میان آنها شده بود. هر چند درگیری آنها برای لحظاتی ادامه داشت اما در نهایت با وساطت حاضران ماجرا خاتمه یافت و 2جوان ایرانی از آنجا رفتند. آنها در خیابان کندی‌کادسی در همان حوالی مشغول قدم زدن بودند که صاحب و گارسون رستوران که ظاهرا تعقیبشان می‌کردند دوباره با دو جوان ایرانی رودررو شدند و درگیری بار دیگر آغاز شد. در جریان این درگیری بود که اوزگون اوغول 34ساله (صاحب رستوران) با چاقویی که همراه خود داشت ضربه‌ای به سالار 22ساله زد و او را به قتل رساند.

به‌دنبال مرگ جوان ایرانی، مأموران پلیس استانبول صاحب و گارسون رستوران را دستگیر کردند. متهمان اما در بازجویی‌ها مدعی شدند که آغاز‌کننده درگیری، 2 جوان ایرانی بودند و در این شرایط دادگاه برای هر دوی آنها قرار بازداشت صادر کرد و هر دو متهم راهی زندان شدند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها