کد خبر: 516219
|
۱۴۰۰/۰۷/۱۲ ۱۰:۳۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

2 میلیون نوجوان آمریکایی سیگاری هستند

آخرین پایش انجام‌گرفته در آمریکا نشان می‌دهد 2.06 میلیون نوجوان در ایالات متحده در سال جاری میلادی سیگار الکترونیکی مصرف کرده‌اند که 250 هزار نفر از آنها به صورت روزانه و دائمی این کار را انجام می‌دهند.

2 میلیون نوجوان آمریکایی سیگاری هستند
کد خبر: 516219
|
۱۴۰۰/۰۷/۱۲ ۱۰:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| آخرین پایش انجام‌گرفته در آمریکا نشان می‌دهد 2.06 میلیون نوجوان در ایالات متحده در سال جاری میلادی سیگار الکترونیکی مصرف کرده‌اند که 250 هزار نفر از آنها به صورت روزانه و دائمی این کار را انجام می‌دهند.

به گزارش اعتمادآنلاین، بر اساس نتایج پایش سالانه از سوی اداره غذا و داروی آمریکا و مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها که در مدارس راهنمایی و دبیرستان برای مشخص کردن میانگین گرایش جوانان به دخانیات انجام گرفته مشخص شد جوانان و نوجوانان آمریکایی گرایش قابل توجهی به سیگارهای الکترونیکی پیدا کرده‌اند، این در حالی است که این نوع دخانیات نیکوتین مضر بیشتری دارد.

نتایج این پایش نشان داد دوره‌های آموزش از راه دور که به دلیل شیوع ویروس کرونا به شدت افزایش پیدا کرده در دستیابی نوجوانان و جوانان به دخانیات تاثیر قابل توجهی داشته است به نحوی که 1.72 میلیون دانش‌آموز دبیرستانی و 320 هزار دانش‌آموز راهنمایی از انواع مختلف دخانیات طی این مدت استفاده کرده‌اند.

همچنین مشخص شد 85 درصد از دانش‌آموزان در استفاده از سیگارهای الکترونیکی طعم میوه، شیرینی، نعناع و روغن نعناع را ترجیح داده‌اند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها