کد خبر: 425819
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۲ ۱۳:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

ویروس کرونا | آخرین نو‌آوری‌ در ساخت ماسک رونمایی شد + عکس

در حالی که کارشناسان بر لزوم استفاده از ماسک تاکید می‌کنند و ماسک را یکی از مهم‌ترین راه‌های جلوگیری از شیوع ویروس کرونا می‌دانند، یک شرکت به ورزشکاران مژده داد ماسک مخصوص انجام فعالیت‌های ورزشی ساخته است، تا ماسک به تدریج به یکی از ملزومات زندگی روزمره مردم جهان تبدیل شود.

ویروس کرونا | آخرین نو‌آوری‌ در ساخت ماسک رونمایی شد + عکس
کد خبر: 425819
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۲ ۱۳:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| در حالی که کارشناسان بر لزوم استفاده از ماسک تاکید می‌کنند و ماسک را یکی از مهم‌ترین راه‌های جلوگیری از شیوع ویروس کرونا می‌دانند، یک شرکت به ورزشکاران مژده داد ماسک مخصوص انجام فعالیت‌های ورزشی ساخته است، تا ماسک به تدریج به یکی از ملزومات زندگی روزمره مردم جهان تبدیل شود.

به گزارش اعتمادآنلاین، یک شرکت آمریکایی اعلام کرد ماسکی طراحی کرده است که می‌تواند هنگام انجام حرکات ورزشی و تمرین مورد استفاده قرار گیرد.

شرکت آندر آرمور (under armour) در پایگاه اطلاع‌رسانی خود خبر داد این ماسک را «UA Sports Mask» نامیده است. این ماسک با هدف کمک به ورزشکاران برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مقابله با شیوع ویروس کرونا به هنگام انجام حرکات ورزشی در داخل سالن‌های ورزشی و نیز حین دویدن در اماکن عمومی طراحی و ساخته شده است.

طراحان ماسک با تعبیه کیسه‌های هوا در لایه بیرونی، آن را از دهان و بینی فرد ورزشکار دور نگه داشته‌اند تا ورزشکار بتواند بهتر تنفس کند.

لایه دوم این ماسک اجازه می‌دهد هوا به داخل راه یابد، اما ضدآب و ضد تعرق است و لایه آخر و داخلی آن از موادی بسیار لطیف ساخته شده است که با پوست بدن همسازگاری داارد.

به گفته طراحان، این ماسک برای جلوگیری از تجمع باکتری‌ها ساخته شده و قادر است 99.9 درصد از ویروس‌ها را ظرف 10 دقیقه پس از نشستن روی ماسک از بین ببرد.

مسئولان بهداشتی آمریکا همچنان در حال بررسی این ماسک برای تایید نهایی آن هستند.

ماسک ورزشی1

ماسک ورزشی2

ماسک ورزشی3

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها